Naucz się Facebooka z JBS Europe

Ile razy zdarzyło Ci się umieścić w koszyku na stronie WWW grę, ale żona zawołała Cię z kuchni na obiad i zamknąłeś przeglądarkę? Ile razy byłaś już o krok od kupienia wymarzonych szpilek, ale ważny telefon odciągnął Cię od kolejnego etapu, jakim jest zapłata? Ponad połowa osób, które umieszczają Twoje produkty w koszyku na stronie WWW, porzuca go z różnych powodów. Warto się im przypominać na… Facebooku. Jak to zrobić? Właśnie tego nauczymy Cię na szkoleniu 19 października! 

ZOBACZ

HOW TO KAMEROWAĆ?

Czym różni się filmowiec od menela? Mówią, że iPhonem, ale poznasz go też po ilości targanego ze sobą sprzętu. Wbrew pozorom to nie jego życiowy dobytek, a elementarne narzędzia pracy. Bez czego nie może obejść się szanujący filmowiec, bez względu na to czy pretenduje do Oscara czy chce robić zasięgi? Sprawdźcie!

ZOBACZ

Mobile vs. komputer. Jak widzą nas nasi klienci

Odpowiednio dobrane treści to klucz do skutecznej reklamy. Sprzedaż w social mediach jest faktem, ale dobry content nie wystarczy, by zwojować rynek. W dobie tabletów i multifunkcyjnych telefonów, digitalne jednowładztwo komputerów staje się przeszłością. Dlatego tak ważny jest sposób komunikacji z klientem i zbadanie jego preferencji. W innym przypadku nasza, choćby najlepsza, kampania może przejść niezauważenie.

ZOBACZ

Zareaguj na reakcje

 

Słony czy słodki? Czarny czy biały? Kawa czy herbata? Zapytaj o to swoich fanów! Lubimy porównywać, wybierać, być pytani o zdanie. Ale czy te słynne facebookowe reakcje można wykorzystywać w tym celu? O co w tym wszystkim chodzi? Rozwiewamy wątpliwości.

ZOBACZ

Polaku, co sondzisz?

 

„Z czym kojarzy się pani ten symbol?” – Chajzer podsuwa przechodniom kartkę ze znaczkiem SS. „Co to jest Trybunał Konstytucyjny?” – pyta mieszkańców podwarszawskich miejscowości. „Ile to jest dużo pieniędzy?” – zaczepia klientów centrum handlowego. Jednym pytaniem potrafi nas sprowokować, zawstydzić, zaintrygować. I wzbudzić skrajne emocje. Najważniejsze: poruszyć.

ZOBACZ
Strona 1 z 212