Najlepsza nazwa łowi


Nazwa będzie z Tobą od pierwszych chwil działalności, tworzenia nowej linii produktów lub usług, aż do ich końca. Pozwoli Ci wyróżnić się spośród konkurencji, a Ty będziesz inwestował, żeby ludzie dobrze ją pamiętali, kojarzyli i wracali do niej z przyjemnością.
Czytaj więcej…

 

literka_lłatwa

Do zapamiętania (przecież na tym Ci zależy), prosta do wymówienia

litera_oosiągalna

Możliwa do rejestracji, zastrzeżenia i zakupu domeny

litera_wwyróżnia

Ma ten element, który sprawia, że się „kojarzy”, zapada w pamięć

litera_iidealna

Pasuje do Twojej firmy, usługi, produktu i opowiada ich historię

Ostatnie realizacje

TAXUS ARBOR

FACEBOOK | FACEBOOK: fanpage

ZOBACZ

Euroius

STRONA WWW | zobacz: euroius.pl

ZOBACZ

Antique Beauty

FACEBOOK Wyzwanie: Antique Beauty to największy w Polsce salon z antykami. Wraz ze zmianą siedziby, nazwy i identyfikacji wizualnej potrzebny […]

ZOBACZ

WIĘCEJ PROJEKTÓW


WIEMY, JAK WYPRACOWAĆ ADEKWATNE I SKUTECZNE ROZWIĄZANIE

Co przygotujemy dla Ciebie?

 

Propozycję nazwy

a także pewność, że rozwiązania, które zaprezentujemy, będą opowiadać Twoją historię. Dlaczego? Bo przez 7 dni będziemy „chodzić w butach” Twoich klientów, patrzeć na Ciebie, Twoje usługi i produkty ich oczami, czyli dokładnie poznawać Twoją grupę docelową, żeby wiedzieć, że proponujemy najlepsze, ale przede wszystkim skuteczne rozwiązanie.

Slogan reklamowy

Czyli idealne uzupełnienie Twojej historii. W parze z nazwą tworzą team, który świetnie inicjuje działania marketingowe, a przez to nakręca sprzedaż.

Wolną domenę

To jeden z najważniejszych punktów wyjścia w projektowaniu. Każde Twoje działanie marketingowe będzie zmierzało do tego, żeby w konkretne miejsce skierować zainteresowanie. Tym miejscem w internecie będzie Twój adres, dlatego musi być spójny z Twoją nazwą i strategią.

Rozwiązania alternatywne

Jeśli pierwsze propozycje nazwy nie przekonają Cię w 100 procentach, dokładnie rozpoznamy Twoje obiekcje, wrócimy do projektowania i przedstawimy kolejne 3 uwzględniające wszystkie nowe wskazówki bez dodatkowych kosztów.

Jak pracujemy?

THIS IS SERVICE DESIGN THINKING

4 fazy oparte o Service Design Thinking. Planujesz trafić do swojej grupy docelowej, dlatego tak ważne są dla nas jej doświadczenia, reakcje i oczekiwania.

BADANIE

Chodzimy w butach” Twoich klientów, żeby zrozumieć ich motywacje i oczekiwania.

KROK2KONCEPCJA

Zbieramy Twoje oczekiwania, możliwości, preferencje grupy docelowej i przystępujemy do najbardziej twórczej części procesu – projektowania koncepcji.

KROK3TEST

Każdą propozycję zanim zaprezentujemy, wprowadzimy na rynek, testujemy, żeby na tym etapie wyeliminować wątpliwości.

KROK4WDROŻENIE

Masz już pewność, że to najlepsza możliwa propozycja. Identyfikujesz się z nią, ale przede wszystkim widzisz, jak skutecznie działa ona na Twoich odbiorców.