Unistop

CONTENT | FANPAGE FACEBOOK | COPYWRITING | AKCJA PROMOCYJNA ZEBRA NIE BŁĄDZI

Opis klienta i zadanie

Unistop to firma zajmująca się oznakowaniem poziomym i pionowym w południowej części Polski. Jej klienci to głównie jednostki samorządowe, spółki skarby państwa, duże spółki budowlane, spółdzielnie mieszkaniowe. Wyzwanie polegało na przygotowaniu działań, które będą ocieplały wizerunek firmy na poziomie samorządu

Opis realizacji:

Projekt składał się z 3 etapów:

  • To badanie w ramach procesu Design Thinking (faza Discover), w ramach którego rozpoznane zostały motywacje, możliwości i punkty styku na linii spółka – samorząd. W ten sposób wygenerowany został pomysł realizacji akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa. 
  • Projekt zakładał zaangażowanie służb miejskich oraz wolontariuszy do czynnej edukacji przechodniów na dwóch najniebezpieczniejszych przejściach dla pieszych w mieście. Wolontariusze w ubraniach zebry mieli nagradzać za należyte przebycie przejścia specjalną oznaką. Pod względem komunikacyjnym i marketingowym, akcja miała dobre hasło przewodnie, misję oraz „obrazek” niezbędne do skutecznej kampanii mediowej, 
  • Raport i podsumowanie akcji stanowiło dane do wykorzystania przez służby informacyjne oddziałów zaangażowanych w akcję.

Obecność wszystkich najważniejszych mediów, ogromny zasięg informacyjny całej akcji, wdzięczność mieszkańców, optymalizacja kosztów i zaangażowania, a także zdecydowanie wzmocniona relacja na linii właściciel spółki – organy samorządowe, to najważniejsze efekty, które udało się osiągnąć poprzez akcję.