Krzysztof Jurga

Managing Director

Od 11 lat regularnie publikuje na łamach Gazety Wyborczej, ale na koncie ma ok. 500 publikacji w różnych wydawnictwach, był redaktorem naczelnym magazynu sieci przychodni, autorem bajek edukacyjnych dla dzieci, rzecznikiem prasowym Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego spółki Megrez w Tychach, prezesem zarządu największej grupy zrzeszającej śląskich przedsiębiorców w ramach BNI oraz stałym współpracownikiem ogólnopolskiego magazynu e!stilo. Współautor dwóch książek wydawnictwa Agora, redaktor prowadzący magazynów korporacyjnych
(Ultra Zdrowie, Story, Silesia Smile, Future Team).

ZOBACZ

Paulina Jurga

Art Director

Dyrektor kreatywny i szef działu social media agencji JBS Europe. Współautorka pierwszej w Polsce kampanii social media dla spółek sektora wydobywczego i rekultywacji pt. „W 55 lat dookoła świata” dla spółki Haldex, autorka kilkuset projektów z zakresu grafiki, identyfikacji wizualnej i web design. Kieruje pracą działów składu, grafiki i foto dwóch wydawnictw komercyjnych „Future Team” i „Story”. Prowadzi stałą obsługę graficzną i merytoryczną w zakresie social media.
Specjalista w zakresie web design (kierowała m. in. projektem budowy aplikacji internetowej i grafiki 3d dla

ZOBACZ

Ewa Malik – Nowak

SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Z wykształcenia dziennikarka, PR-owiec. Jej pasją jest projektowanie graficzne i copywriting, a świat reklamy nie kryje przed nią tajemnic. Ma wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu identyfikacji wizualnych, reklam zewnętrznych oraz on-line. Sprawnie tworzy strony www – zarówno w zakresie contentu jak i projektowania graficznego. Jej pasją jest fotografia, a także video.
W Agencji JBS Europe, Ewa odpowiada za planowanie i ustalanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych Klientów. Świetnie odnajduje się w pracy kreatywnej, uwielbia pracę zespołową i bezpośredni kontakt z Klientem.

ZOBACZ