Ucz się i pracuj z nami
Lubisz ludzi, potrafisz budować relację, zadawać pytania. Chcesz pisać, komunikować się, rozwijać w zespole specjalistów i czujesz, że PR i marketing to był dobry wybór. Podchodzisz do pracy poważnie, chcesz się nadal uczyć. Skorzystaj z naszego programu stażu „SPEC 2”. Zaprojektowaliśmy go w taki sposób, by przygotować Cię do realnej współpracy z nami na stałe. Planujemy poświęcić Ci na tyle dużo uwagi, byś mógł rozwinąć skrzydła, dlatego ograniczamy liczbę miejsc i przyjęć.
szerokie
doświadczenie, umiejętności pochodzące od praktyków, wiadomości, których nigdzie nie znajdziesz, pozwolą Ci wykazać i wydobyć Twoje zdolności
porfolio
będzie Ci potrzebne przez całe zawodowe życie, u nasz będziesz mógł je systematycznie uzupełniać podczas stażu
ego
Liczba przyjęć na staż jest limitowana, bo chcemy naszym podopiecznym poświęcić maksimum możliwej uwagi. Zwiększ swoje szanse, przygotuj odpowiednio materiały na swój temat i przemyśl, czy popularne dla wszystkich okresy, to dla Ciebie najlepszy moment, by zacząć
czas
trwania stażu to 1 do 3 miesiące. W tym czasie będziemy przygotowywać Cię do ewentualnego podjęcia współpracy z naszą agencją po jego zakończeniu
CO UZYSKASZ?
Wiedzę jak pisać
jak to robią najlepsi, dlaczego imiesłowy nie podbijają internetu i wiele innych.
Umiejętność tworzenia contentu,
czyli skąd czerpać inspiracje i wiadomości, czym je uzupełniać i jak dojrzeć i dosłyszeć temat, który jest wszędzie.
Wsparcie specjalistów
w różnych dziedzinach związanych z komunikacją społeczną, nowoczesną komunikacją i marketingiem.
Szkolenia,
podzielimy się z Tobą niezbędnym „know how”, który odmieni Twoje dotychczasowe działania. Podczas stażu przejdziesz minimum 3 szkolenia.
Odpowiedzialność
przy pierwszych projektach, a tym samym szansę na budowę własnego portfolio.
Podstawowe umiejętności
graficzne, żeby w pełni samodzielnie móc realizować część projektów.
NAD CZYM BĘDZIESZ PRACOWAŁ?
Tworzenie treści
blogowych, aktualności, contentu, postów na kanały social media, artykułów, informacji prasowych
Research informacji
i badania, czyli zbieranie materiału do przygotowania wartościowych kampanii
Przygotowanie pakietów
medialnych
Wsparcie realizacji
kampanii w kanałach social media, czyli własna część, za którą będziesz odpowiadał i z której będziesz mógł czuć się dumny po zakończeniu praktyk
Wsparcie Key Account Managera
w obsłudze klienta
Monitoring mediów,
mediów społecznościowych, raportowanie
Jak aplikować?
Spotkamy się z Tobą
CV
Przygotuj ciekawe CV ze zdjęciem i prześlij na adres rekrutacja [at] jbseurope.pl z dopiskiem w temacie STAŻ; w CV nie zapomnij o klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)
EGO
Napisz kilka słów o sobie, oczaruj nas swoją historią, przekonaj nas, by przyjąć właśnie Ciebie
TERMIN
Wybierz interesujący Cię termin odbycia stażu. Zastanów się, czy na pewno wakacje, kiedy wszyscy będą poszukiwać praktyki, to najlepszy termin
DOWODY
zbierz, czyli, jeśli publikowałeś, pracowałeś nad czymś ciekawym, dołącz te materiały do swojego zgłoszenia. Twój pełny email nie powinien być większy niż 2 MB.