Ucz się i pracuj z nami


Lubisz ludzi, potrafisz budować relację, zadawać pytania. Chcesz pisać, komunikować się, rozwijać w zespole specjalistów i czujesz, że PR i marketing to był dobry wybór. Podchodzisz do pracy poważnie, chcesz się nadal uczyć. Skorzystaj z naszego programu stażu „SPEC 2”. Zaprojektowaliśmy go w taki sposób, by przygotować Cię do realnej współpracy z nami na stałe. Planujemy poświęcić Ci na tyle dużo uwagi, byś mógł rozwinąć skrzydła, dlatego ograniczamy liczbę miejsc i przyjęć.

ssszerokie

doświadczenie, umiejętności pochodzące od praktyków, wiadomości, których nigdzie nie znajdziesz, pozwolą Ci wykazać i wydobyć Twoje zdolności

litera_pporfolio

będzie Ci potrzebne przez całe zawodowe życie, u nasz będziesz mógł je systematycznie uzupełniać podczas stażu

eego

Liczba przyjęć na staż jest limitowana, bo chcemy naszym podopiecznym poświęcić maksimum możliwej uwagi. Zwiększ swoje szanse, przygotuj odpowiednio materiały na swój temat i przemyśl, czy popularne dla wszystkich okresy, to dla Ciebie najlepszy moment, by zacząć

litera_cczas

trwania stażu to 1 do 3 miesiące. W tym czasie będziemy przygotowywać Cię do ewentualnego podjęcia współpracy z naszą agencją po jego zakończeniu

CO UZYSKASZ?

Wiedzę jak pisać

jak to robią najlepsi, dlaczego imiesłowy nie podbijają internetu i wiele innych.

Umiejętność tworzenia contentu,

czyli skąd czerpać inspiracje i wiadomości, czym je uzupełniać i jak dojrzeć i dosłyszeć temat, który jest wszędzie.

Wsparcie specjalistów

w różnych dziedzinach związanych z komunikacją społeczną, nowoczesną komunikacją i marketingiem.

Szkolenia,

podzielimy się z Tobą niezbędnym „know how”, który odmieni Twoje dotychczasowe działania. Podczas stażu przejdziesz minimum 3 szkolenia.

Odpowiedzialność

przy pierwszych projektach, a tym samym szansę na budowę własnego portfolio.

Podstawowe umiejętności

graficzne, żeby w pełni samodzielnie móc realizować część projektów.

NAD CZYM BĘDZIESZ PRACOWAŁ?

Tworzenie treści

blogowych, aktualności, contentu, postów na kanały social media, artykułów, informacji prasowych

Research informacji

i badania, czyli zbieranie materiału do przygotowania wartościowych kampanii

Przygotowanie pakietów

medialnych

Wsparcie realizacji

kampanii w kanałach social media, czyli własna część, za którą będziesz odpowiadał i z której będziesz mógł czuć się dumny po zakończeniu praktyk

Wsparcie Key Account Managera

w obsłudze klienta

Monitoring mediów,

mediów społecznościowych, raportowanie

 

Jak aplikować?

Spotkamy się z Tobą

KROK1CV

Przygotuj ciekawe CV ze zdjęciem i prześlij na adres rekrutacja [at] jbseurope.pl z dopiskiem w temacie STAŻ; w CV nie zapomnij o klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)

KROK2EGO

Napisz kilka słów o sobie, oczaruj nas swoją historią, przekonaj nas, by przyjąć właśnie Ciebie

KROK3TERMIN

Wybierz interesujący Cię termin odbycia stażu. Zastanów się, czy na pewno wakacje, kiedy wszyscy będą poszukiwać praktyki, to najlepszy termin

KROK4DOWODY

zbierz, czyli, jeśli publikowałeś, pracowałeś nad czymś ciekawym, dołącz te materiały do swojego zgłoszenia. Twój pełny email nie powinien być większy niż 2 MB.