Być, czy tworzyć grupy na Facebooku?


Część 1: Przykład pewnej osłony
Jestem prywatnie na grupach
– hokejowych (kupuję młodemu sprzęt i sprzedaję zużyty),
– mamusiowych z mojego miasta (spokojnie możemy tu powymieniać się wózkami, wyposażeniem, tipami z miast itd.),

ZOBACZ

Fenomen LIVE pod lupą

Kris o fenomenie LIVE pisał niedawno na swoim profilu prywatnym. Oboje znamy dobrze sklepy, które wymienił, dlatego myślę, że szkoda powielać tę samą myśl. Jak na pracę w trybie home office nocą przystało, streszczę się i najzwyczajniej w świecie wkleję tu najważniejsze wątki, ale żeby nie było – od siebie dodam podsumowanie z konkretnymi wskazówkami by Paula

ZOBACZ

Czym nie jest Employer Branding?

Wkładasz mnóstwo wysiłku w rekrutację zdolnych kandydatów, ale nie bardzo interesuje Cię czy obecni pracownicy z przyjemnością wykonują swoje obowiązki? Employer branding oznacza dla Ciebie kadry i HR? Przeczytaj, czym nie jest EB i zacznij świadomie budować swoją markę solidnego pracodawcy.

ZOBACZ

Naucz się Facebooka z JBS Europe

Ile razy zdarzyło Ci się umieścić w koszyku na stronie WWW grę, ale żona zawołała Cię z kuchni na obiad i zamknąłeś przeglądarkę? Ile razy byłaś już o krok od kupienia wymarzonych szpilek, ale ważny telefon odciągnął Cię od kolejnego etapu, jakim jest zapłata? Ponad połowa osób, które umieszczają Twoje produkty w koszyku na stronie WWW, porzuca go z różnych powodów. Warto się im przypominać na… Facebooku. Jak to zrobić? Właśnie tego nauczymy Cię na szkoleniu 19 października! 

ZOBACZ

HOW TO KAMEROWAĆ?

Czym różni się filmowiec od menela? Mówią, że iPhonem, ale poznasz go też po ilości targanego ze sobą sprzętu. Wbrew pozorom to nie jego życiowy dobytek, a elementarne narzędzia pracy. Bez czego nie może obejść się szanujący filmowiec, bez względu na to czy pretenduje do Oscara czy chce robić zasięgi? Sprawdźcie!

ZOBACZ

Mobile vs. komputer. Jak widzą nas nasi klienci

Odpowiednio dobrane treści to klucz do skutecznej reklamy. Sprzedaż w social mediach jest faktem, ale dobry content nie wystarczy, by zwojować rynek. W dobie tabletów i multifunkcyjnych telefonów, digitalne jednowładztwo komputerów staje się przeszłością. Dlatego tak ważny jest sposób komunikacji z klientem i zbadanie jego preferencji. W innym przypadku nasza, choćby najlepsza, kampania może przejść niezauważenie.

ZOBACZ
Strona 1 z 3123