fbpx

DLACZEGO WARTO Z NAMI ZAGRAĆ?

Zapraszamy do wzięcia udziału w jednodniowej grze strategicznej, opartej o nasze autorskie karty MPPM, w której na żywo wcielasz się w lidera zespołu marketingowo-sprzedażowego. Masz 1 dzień, aby – w dynamicznie zmieniającym się środowisku – zaplanować, przetestować i obronić swój plan pozyskiwania klientów.Będziesz podejmować decyzje. Popełniać błędy. Walczyć z chaosem.I podejmować wyzwanie, które do tej pory omijałeś. Dowiesz się, co działa, co spala budżet, co zabija sprzedaż.

Wynik końcowy to: Twój plan marketingowo-sprzedażowy gotowy do wdrożenia.


1 dzień. 1 scenariusz. Ponad 100 decyzji. Tysiące złotych w potencjale.

Jeśli Twoi ludzie robią marketing, który nie dowozi.

Jeśli prospecting kończy się na „wyślemy ofertę”.

Jeśli masz wrażenie, że wszyscy robią coś… ale nie ma efektów – czas na test bojowy. Nie na sali szkoleniowej. W symulacji, która da Ci więcej niż pół roku doświadczeń.


CO CIĘ CZEKA?

1 scenariusz

1 scenariusz biznesowy oparty na prawdziwym case

+ 100 decyzji

Ponad 100 działań do wyboru (realne dylematy marketerów i sprzedawców)

czas

Gra na czas – podejmujesz decyzje, które wpływają na Twój wynik


RELACJA Z OSTATNIEJ EDYCJI


Mieli ponad 100 decyzji do wyboru, 12 tygodni, szanse na pożyczki i dotacje, ale też musieli konfrontować się z błędami – zespołowo, na żywo, natychmiast. To wszystko sprawiło, że było bardzo realistycznie. A do tego uczestnicy poznali się lepiej, zobaczyli inny punkt widzenia, musieli przełamać schematy, a teraz będą konsultować swój biznes w ramach podsumowania ze strategiem. Zobacz w filmie, co mówią o grze na gorąco, a poniżej jak to wygląda w liczbach i faktach.

KARTY MPPM OCZAMI EKSPERTA Z BRANŻY

Jakub Sierak – konsultant, doradca z zakresu marketingu internetowego i sprzedaży.

GRAMY JUŻ 25 WRZEŚNIA W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH

W cenie:

  • udział w grze (6h)
  • catering (kawa, słodki poczęstunek)
  • networking z innymi właścicielami firmy
  • 45-minutowa indywidualna konsultacja Twojej strategii z Krisem lub innym strategiem JBS Europe.