Wideo cross-marketingowe dla Etisoft Smart Solutions
VIDEO CROSS-MARKETINGOWE
Firma Etisoft Smart Solutions, czyli:
firma inżynieryjna, działająca dla Przemysłu 4.0. Projektuje rozwiązania w obszarze kontroli jakości i logistyki wewnętrznej. Produkuje roboty mobilne AGV / AMR. Jest także integratorem na rynku systemów AGV / AMR oraz systemów wizyjnych.
Przebieg projektu – 3 nagrania cross-marketingowe
Firma Etisoft Smart Solutions rozumie doskonale, że w dzisiejszym świecie wideo stało się jednym z najbardziej angażujących sposobów komunikacji z klientami. Nasz klient zainwestował w realizację materiałów wideo, aby skutecznie pokazywać swoje unikalne rozwiązania, osiągnięcia i kulturę pracy. Na przestrzeni kilku miesięcy zrealizowaliśmy trzy filmy, które łączą autentyczność z wysoką jakością produkcji, dokumentując trzy różne wdrożenia robotów mobilnych AGV/AMR, których producentem jest Etisoft Smart Solutions, w polskich firmach. Materiały te służą nie tylko jako element cross-marketingu, ale również stanowią wsparcie dla wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacyjnych.
Cele projektu
- Edukacja klientów – Filmy pozwalają na jasne przedstawienie korzyści wynikających z zastosowania produktów i usług Etisoft Smart Solutions. Zastosowanie wideo pozwala pokazać, jak oferowane rozwiązania wpływają na procesy produkcyjne klientów.
- Zwiększenie zaangażowania – Filmy przyciągają uwagę klientów, partnerów i potencjalnych pracowników dzięki dynamicznej formie i wysokiej jakości produkcji.
- Rozpoznawalność marki – Każde z nagrań wzmacnia pozycję Etisoft Smart Solutions jako lidera w dziedzinie nowoczesnych technologii przemysłowych, co buduje wiarygodność marki na rynku.
Sposoby wykorzystania wideo
Realizacja nagrania cross-marketingowego to jednorazowa inwestycja w materiały, które następnie klient może wykorzystać na wielu płaszczyznach i w wielu kanałach promocyjnych.
- Publikacja w mediach społecznościowych – warto podzielić się nagraniem na LinkedIn, Facebooku, Instagramie i innych kanałach firmowych. Dzięki tagowaniu obu firm, biorących udział w nagraniu rośnie zasięg i widoczność nagrania.
- Umieszczenie na stronie internetowej – nagranie może być świetnym dodatkiem na stronie głównej, w zakładce „O nas” lub jako część case study, wzmacniając wizerunek marki i budując zaufanie klientów. Jeśli firma prowadzi blog firmowy, również warto osadzić tam nagranie w jednym z wpisów.
- Content do newsletterów – link do nagrania w newsletterze to dodatkowa forma kontaktu z klientami, angażująca ich w treści i pokazująca wartościową współpracę.
- Wykorzystanie w ofertach – społeczny dowód słuszności podany w atrakcyjnej formie to coś, co wyróżni oferty.
- Wykorzystanie na spotkaniach sprzedażowych – materiał wideo świetnie sprawdza się jako „proof of concept” w rozmowach z potencjalnymi klientami.
- Rolki do kampanii reklamowych – nagranie można podzielić na krótsze klipy i wykorzystać jako reklamy, które przyciągną uwagę.
- Webinary i prezentacje – nagranie cross-marketingowe może być częścią prezentacji na eventach lub webinarach, dodając dynamiki i autentyczności naszym wystąpieniom.
Podsumowanie
Realizacja trzech filmów cross-marketingowych dla Etisoft Smart Solutions to przykład wielowymiarowego wykorzystania wideo. Firma dostrzegła ogromną wartość w tworzeniu tego typu treści, które można efektywnie wykorzystywać w różnych kanałach komunikacyjnych. Dzięki przemyślanej strategii wideo firma nie tylko zwiększa swoją rozpoznawalność, ale także podnosi zaangażowanie klientów i partnerów, efektywnie wspierając działania sprzedażowe i budując silny wizerunek marki na rynku.
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/