Krzysztof Jurga

Wiceprezes zarządu | Konsultant  | Trener | Konsultant DISC

Procesowo, po inżyniersku, a zarazem po ludzku pomaga klientom w zakresie marketingu B2B i sprzedaży B2B. Z wyjątkową skutecznością sprawia, że firmy jego klientów rosną i zwiększają sprzedaż.
Z wykształcenia inżynier z wieloletnim doświadczeniem w firmie produkcyjnej, a także dziennikarz (m.in. 11 lat publikował na łamach Gazety Wyborczej) i specjalista ds. PR (m. in. skutecznie zarządzał komunikacją kryzysową szpitala wojewódzkiego w Tychach w dobie przejęcia i strajku personelu oraz hejtu środowiska lokalnego).

Od ponad 12 lat tworzy zespoły operacyjne do projektowania strategii marketingowych i sprzedażowych. Działania wdrażane w firmach klientów opiera o analizę danych i faktów, wynikających z jego autorskiego audytu marketingowego Discover. Projektuje dla klientów procesy i strategie naprawcze, wdraża nowoczesne narzędzia (np. system CRM), pomaga zarządzać zmianą, a także nadzoruje realizowane strategie i kampanie marketingowe.
Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji, strategii social media, employer brandingu.