
Krzysztof Jurga
Managing Director | Konsultant
Konsultant, trener, właściciel agencji szkoleniowo-doradczej, gdzie procesowo, po inżyniersku, a zarazem po ludzku pomaga klientom w zakresie marketingu B2B i sprzedaży B2B. To inżynier i dziennikarz w jednym, 11 lat publikował na łamach Gazety Wyborczej, 3. miesięczników, prasy lokalnej i wydawnictw komercyjnych z kontem ponad 600 publikacji i 2 książek wydawnictwa Agora.
Po powrocie z Australii poświęcił się rozwojowi kompetencji i w efekcie założył agencję, w ramach której m. in. skutecznie zarządzał komunikacją kryzysową szpitala wojewódzkiego w Tychach w dobie przejęcia i strajku personelu oraz hejtu środowiska lokalnego.
Tworzy zespoły operacyjne do projektowania strategii marketingowych i sprzedażowych. Wprowadził też pierwszą spółkę sektora górniczego w przestrzeń social media (kampania spółki Haldex na 55 lat istnienia), nadzoruje prowadzone audyty marketingowe Discover, wdrożone kampanie marketingowe i zarządza ich budżetami. Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji, strategii social media, employer brandingu. Prelegent i okazjonalnie wykładowca.