Wideo cross-marketingowe dla FOOZ i Bouncer 

WIDEO CROSS-MARKETINGOWE 

FOOZ czyli:

zespół zajmujący się tworzeniem stron internetowych opartych na WordPressie. Składa się z 28 ekspertów, a jego specjalizacja to właśnie popularny system CMS – WordPress i dostarczanie najwyższej jakości stron internetowych o niego opartych. Fooz ściśle współpracuje z firmami SaaS, firmami technologicznymi, agencjami projektowymi, oraz z content marketerami, po to aby tworzyć szybkie, atrakcyjne wizualnie i przyjazne dla użytkownika strony internetowe. 

Cele projektu

Firmy Bouncer i Fooz połączyła współpraca w zakresie stworzenia przez Fooz nowej strony internetowej, rozwiązującej dotychczasowe problemy firmy Bouncer. Współpraca ta przełożyła się także na chęć wspólnego nagrania wideo cross-marketingowego. Zgrabny storytelling w nagraniu miał na celu przedstawić obie firmy i stworzyć dla nich materiał marketingowy możliwy do wykorzystania w licznych kanałach i na wiele sposobów. 

Przebieg projektu

Wideo z jednej strony przedstawia więc firmę Bouncer i jej rozwiązania, a także zaufanie, jakie firma zdobyła na skalę światową, w tym wśród znanych firm. Z drugiej zaś opowiada z perspektywy Bouncera o sprawnej współpracy z Fooz, jako kompetentnym dostawcą rozwiązania, które było naprawdę potrzebne. Rekomendacja w tej formie jest naturalna i buduje zaufanie – do obu firm. Sama realizacja odbyła się według standardowego scenariusza – czyli wizja lokalna, ustalenie wypowiedzi i przygotowanie scenopisu – czyli etap, w którym duży ciężar przyjmujemy na siebie, by pomóc klientowi przygotować się do nagrania. To ważny moment, który determinuje to, jak później będzie wyglądała praca na planie. Dobrym przygotowaniem będzie płynna, przyjemna i zakończona sukcesem w postaci naprawdę świetnego wideo.

Następnie samo nagranie, które w młodym zespole obu firm przebiegło świetnie i w naprawdę dobrej atmosferze. Podczas nagrania liczy się kreatywność i sprawność naszego operatora kamery. To do niego zależy jakość materiału, z którego będzie montował ostateczną wersją filmu. Postprodukcja to etap, którego klient nie widzi, a jednak jest czasochłonny i pracochłonny. Na ostatniej prostej etapu postprodukcji klient włącza się w korektę i proponuje swoje uwagi lub poprawki. Ostatnie szlify to podpisy na belkach i nagranie jest gotowe, by pełnić swoje marketingowe funkcje.

Jak wyszło? Oceńcie sami:

https://foozagency.com/pl

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/