Program doradczo-szkoleniowy w firmie Hydromel Sp. z o.o.
PROGRAM DORADCZO-SZKOLENIOWY
Hydromel Sp. z o.o., czyli:
producent zmechanizowanych obudów górniczych, a także producent siłowników i elementów hydraulicznych, konstrukcji stalowych dla branż takich jak:
- budownictwo
- energetyka
- hutnictwo
- kolejnictwo
- przemysł chemiczny i spożywczy
- urządzenia ciśnieniowe
Obecnie jego oferta jest ciągle powiększana o nowe produkty takie jak: zbiorniki, silosy, rurociągi, konstrukcje hal. Jest jednym z wiodących polskich producentów obudów górniczych oraz siłowników hydraulicznych dla przemysłu. Posiada nowoczesny park maszynowy, własną komorę śrutowniczą oraz lakierniczą.
Wyzwanie
Z powodu schyłkowego trendu w branży górniczej, firma stanęła przed wyzwaniem dotarcia do szerszego rynku poprzez m. in. zbudowanie silnej marki. Hydromel chce zwiększyć udział przychodów z innych branż, poza górnictwem. Realizacja celów rozpoczęła się w 2023 roku, a przewidywane efekty zgodnie ze wstępnymi założeniami planuje zrealizować do końca 2024 roku.
Cele projektu doradczo-szkoleniowego
- audyt działań w zakresie marketingu i sprzedaży – wskazanie obszarów do optymalizacji
- zwiększenie kompetencji zespołu w zakresie działań marketingowo-sprzedażowych poprzez cykl szkoleń i warsztatów
- zbudowanie strategii działań długookresowych
- testowanie skuteczności rozwiązań
- wdrożenie strategii
Audyt Discover na początek i co dalej?
Audyt Discover, od którego rozpoczęliśmy współpracę z firmą Hydromel dał nam solidny punkt wyjścia do dalszych działań. Diagnoza aktualnej sytuacji wykazała mocne i słabe strony, a także obszary do dalszej pracy w ramach kilkumiesięcznego programu doradczo-szkoleniowego, który rozpoczął się w październiku 2023 i trwał do stycznia 2024. Następnie klient zdecydował się na kontynuację programu doradczo-szkoleniowego.
Cennymi wskazówkami do działania były wnioski z przeprowadzonych wywiadów z klientami.
Cykl warsztatów i szkoleń w obszarze marketingowo-sprzedażowym pozwolił na podniesienie poziomu kompetencji zespołu, co zaowocowało sprawną współpracą na etapie tworzenia, a następnie testowania i wdrażania strategii. Wdrożenie objęło również system CRM, zmiany na stronie www, a także realizację kampanii reklamowych. W ramach programu odbywały się także spotkania-konsultacje, podczas których systematyzujemy wraz z klientem proces wdrożenia zmian, korygujemy go i nadzorujemy.
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/