This is Service Design Thinking
W JBS EUROPE koncepcje, strategie, usługi, projekty, pomysły realizujemy w oparciu o Service Design Thinking, dzięki czemu nasi Klienci są pewni, że mają one sens i przyniosą efekty, zanim je wdrożymy.
fundament
Faza DISCOVER jest dla nas fundamentem wszelkich działań z zakresu projektowania usługi
audyt
czyli faza DISCOVER to uzyskanie jasnego zrozumienia sytuacji wyjściowej z punktu widzenia obecnych i potencjalnych klientów, wejście w buty Twoje, Twojego pracownika i konkurenta
wywiady
Wywiady przeprowadzane z Twoimi klientami pozwalają nam jeszcze lepiej poznać firmę i wyodrębnić obszary wymagające naprawy, o których dotąd nie wiedziałeś.
analityka
Warsztaty z klientem prowadzimy z pomocą autorskiego programu oceny sytuacji wyjściowej w firmie. Sprawdzamy również przepływ informacji w sieci, przeprowadzamy analitykę słów kluczowych.
Co przygotujemy dla Ciebie?
Warsztaty
Warsztaty z Tobą i Twoimi pracownikami przeprowadzamy na początku i w końcowej fazie audytu Discover. Analizujemy stan wyjściowy w Twojej firmie – badając działania w dziale handlowym i dziale sprzedaży.
Badanie konkurencji
Analizujemy wskazaną przez Ciebie konkurencję pod względem wizerunku w internecie (www, SEO), obecności w social media, obsługi klienta i innych w poszukiwaniu inspiracji ale także błędów, których warto unikać.
Badanie usługi – wywiady
Nasi konsultanci przeprowadzają wywiady z Twoimi klientami, pytają o mocne i słabe punkty Twojej firmy, wszystko po to by uzyskać jak najbardziej obiektywny obraz Twojej firmy i zaproponować Ci jak najlepsze rozwiązania.
Raport
zawiera zestawienie wszystkich wyników. Taki zbiór jest niezależnym, kompletnym opracowaniem do interpretacji. To bardzo cenny zasób do prowadzenia dalszych działań marketingowych.
Jak pracujemy
Poszukujemy wzorców i rozwiązań, zbieramy wszystkie informacje jakie mamy na temat Twojej usługi, badamy oczekiwania i zbieramy wszystkie możliwe dane.
FORMULARZ DISCOVER
Badanie rozpoczynamy od przekazania Ci formularza audytu do uzupełnienia, będącym dla nas pierwszą bazą informacji o Twojej firmie. Następnie spotykamy się na wspólnym warsztacie by go omówić i rozszerzyć o inne zagadnienia.
RESEARCH KONKURENCJI
Badamy Twoją konkurencję, nie boimy się zadzwonić, czy pojawić się w konkurencyjnej firmie jako „tajemniczy klient”
WCHODZIMY W BUTY
Rozmawiamy z Tobą, Twoimi klientami, pracownikami, by uzyskać jasny obraz Twojej firmy i móc zaproponować Ci dopasowane i najlepsze dla Ciebie rozwiązania
RAPORT
Przekazujemy Ci gotowy, potwierdzony raport z szeregiem wskazówek do dalszych działań