fbpx

DISCOVER 2.0

DISCOVER 2.0 jest dla nas fundamentem wszelkich działań z zakresu projektowania usług doradczych i szkoleniowych dla naszych klientów. To kompleksowe narzędzie, w ramach którego otrzymasz szereg usług, których efektem jest dogłębna analiza działań marketingowych i sprzedażowych oraz jasne wytyczne i scenariusze naprawcze.


fundament

Audyt DISCOVER 2.0 obejmuje badanie 36 obszarów z zakresu sprzedaży i marketingu, w tym także kondycji finansowej przedsiębiorstwa, serię wywiadów, które przeprowadzamy z Twoimi klientami oraz badanie DISC/ DISC D3 – zwalidowane narzędzie psychometryczne ukierunkowane na rozwój osobisty oraz organizacji, jak również mające wpływ na poprawę komunikacji oraz efektywna współpracę czy rekrutację w firmie. Całość to doskonały fundament dalszych działań i projektowania usług dopasowanych do aktualnej sytuacji firmy.

audyt

Przeprowadzony audyt DISCOVER 2.0 to uzyskanie jasnego zrozumienia sytuacji wyjściowej nie tylko z Twojego z punktu widzenia, ale i obecnych i potencjalnych klientów a także Twoich kontrahentów czy dostawców.

analityka

Warsztaty prowadzimy z pomocą autorskiego programu. Nasz konsultant zada Ci pytania, dzięki którym nasz zespół, po analizie Twoich odpowiedzi będzie miał jasne zrozumienie Twojej aktualnej sytuacji. Wyniki audytu pozwalają nazwać obawy, zagrożenia, nakreślić prawdopodobne scenariusze oraz wybrać obszary wymagające uwagi i pracy w pierwszej kolejności.

wywiady

Ważnym elementem audytu DISCOVER 2.0. są wywiady z Twoimi klientami. Pozwalają one jeszcze lepiej poznać firmę i wyodrębnić obszary do promocji oraz te, wymagające naprawy, o których dotąd nawet nie wiedziałeś.

 

  • Warsztatowe podejście pozwala na etapie audytu wypracować nie tylko diagnozę ale i pierwsze pomysły na zmiany.

    DISCOVER 2.0


Co przygotujemy dla Ciebie?


W ramach audytu DISCOVER 2.0

  • zbierzemy informacje o wszystkich działaniach marketingowych i sprzedażowych w Twojej firmie
  • podsumujemy jakimi kanałami pozyskujesz leady, dowiemy się jak wygląda Twój lejek marketingowy
  • przeanalizujemy KPI, cele, budżet, a wszystko w odniesieniu do kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • zapoznamy się procesem sprzedażowym, z punktu widzenia osób, które go realizują
  • zweryfikujemy szczegóły takie jak przygotowywane przez Twój zespół oferty, dokumenty wysyłane klientom

W ramach wywiadów z klientami

  • poznamy optykę Twoich klientów, ich sposób myślenia oraz wyszukiwania podobnych ofert do Twojej
  • dowiemy się jakie są ich główne motywatory i jak wygląda proces decyzyjny
  • zbierzemy mocne i słabe strony Twojego przedsiębiorstwa z perspektywy klientów
  • wyciągniemy wnioski z powyższych i przełożymy je na wytyczne dotyczące Twoich działań marketingowych i sprzedażowych

W ramach badania DISC / DISC D3

  • przeprowadzimy badanie i przygotujemy dla Ciebie raport z niego
  • szczegółowo wyjaśnimy Ci co wynika z raportu i przełożymy to na Twoją codzienność
  • nie będziemy próbowali zmieniać Ciebie ani osób, których będzie dotyczyło badanie – wyjaśnimy Ci jednak jakie przełożenie ma wynik badania na zadania, sposób reagowania czy motywowania siebie i innych
  • jeśli wyrazisz taką chęć – przygotujemy dla Ciebie raport DTVB – uwzględniający wyniki większej liczby osób z Twojej organizacji i przeprowadzimy warsztaty dla Twojego zespołu.

W ramach raportu podsumowującego

  • otrzymasz zebrane informacje i możliwe scenariusze naprawcze
  • zaproponujemy Ci rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojej firmy
  • proponując rozwiązania naprawcze, skupimy się na tym, co szybko przyniesie poprawę sytuacji, abyś zobaczył wymierne efekty, ale jednocześnie zaplanujemy działania w różnej perspektywie czasowej
  • otrzymasz jasne wskazówki, jakie kroki podjąć dalej, by rozwinąć Twoją firmę

Jak pracujemy?

Warsztatowo

Warsztatowe podejście pozwala na etapie audytu wypracować nie tylko diagnozę ale i pierwsze pomysły na zmiany. Podczas audytu jesteś aktywnym partnerem, z którym budujemy fundamenty pod rozwój Twojej firmy.

Wchodzimy w buty

Podczas warsztatów rozmawiamy z Tobą oraz Twoim zespołem. Z kolei podczas wywiadów zyskujemy spojrzenie na firmę oczami klientów, odarte z Twoich wyobrażeń na jej temat. Całość tych działań pozwala uzyskać jasny obraz Twojej firmy, by móc zaproponować Ci dopasowane i najlepsze dla Ciebie rozwiązania.

Określamy plan działania

Nasza usługa przekłada się dla Ciebie na konkretne rozwiązania. Raport diagnozuje bardzo różne potrzeby firm – konieczność rozwoju w konkretnych obszarach, wypracowanie niszy, sprecyzowanie person, zbudowanie lejków, przeprojektowanie procesów, ich automatyzacja, a czasem zatrudnienie dodatkowego pracownika. Niezależnie, jaki obszar wymagać będzie u Ciebie pracy, w przypadku kontynuowania współpracy z nami po audycie dokładamy wszelkich starań, by zebrać zespół trenerów i mentorów, którzy będą mogli Ci pomóc i przejdą z Tobą proces budowania nowej strategii dla Twojej firmy.

Usługi komplementarne

Analizę sytuacji wyjściowej Twojej firmy możesz dodatkowo pogłębić, poszerzając zakres audytu o usługi dodatkowe, takie jak np. analizę konkurencji. Analiza konkurencji to szansa na znalezienie niszy, porównanie się z konkurencją w konkretnych obszarach, zaczerpnięcie dobrych praktyk i szansa na uniknięcie błędów.