fbpx

This is Service Design Thinking


Design: koncepcje, strategie, usługi, projekty, pomysły realizujemy w oparciu o Service Design Thinking. Klienci są pewni, że nasze koncepcje mają sens i przyniosą efekty, zanim je wdrożymy.

 


fundament

Faza DISCOVER jest fundamentem wszelkich działań z zakresu projektowania usługi

audyt

czyli faza DISCOVER to uzyskanie jasnego zrozumienia sytuacji z punktu widzenia obecnych i potencjalnych klientów określonej usługi, wejście w buty klienta, pracownika i konkurenta

zespół

Wejście w buty pracownika pozwala poznać firmę „od środka”

analityka

Warsztaty z klientem z pomocą autorskiego programu oceny sytuacji wyjściowej w firmie. Badanie przepływu informacji w sieci, analityka słów kluczowych, badanie usługi.

 

  • WIEMY, JAK WYPRACOWAĆ

    SKUTECZNE I ADEKWATNE ROZWIĄZANIE


Co przygotujemy dla Ciebie?


Warsztaty

Warsztaty z Tobą i Twoimi pracownikami przeprowadzamy na początku i w końcowej fazie audytu Discover. Analizujemy stan wyjściowy w Twojej firmie – badając działania w dziale handlowym i dziale sprzedaży.

Badanie konkurencji

Analizujemy wskazaną przez Ciebie konkurencję pod względem wizerunku w internecie (www, SEO), obecności w social media, obsługi klienta i innych w poszukiwaniu inspiracji ale także błędów, których warto unikać.

Badanie usługi

Nasi konsultanci przeprowadzają wywiady z Twoimi klientami, pytają o mocne i słabe punkty Twojej firmy, wszystko po to by uzyskać jak najbardziej obiektywny obraz Twojej firmy i zaproponować Ci jak najlepsze rozwiązania.

Raport

zawiera zestawienie wszystkich wyników. Taki zbiór jest niezależnym, kompletnym opracowaniem do interpretacji. To bardzo cenny zasób do prowadzenia dalszych działań marketingowych.

Jak pracujemy

Poszukujemy wzorców i rozwiązań, zbieramy wszystkie informacje jakie mamy na temat Twojej usługi, badamy oczekiwania i zbieramy wszystkie możliwe dane.

KROK1

FORMULARZ DISCOVER

Badanie rozpoczynamy od przekazania ci formularzu audytu do uzupełnienia, będącym dla nas pierwszą bazą informacji o Twojej firmie.

KROK2

RESEARCH KONKURENCJI

Badamy Twoją konkurencję, nie boimy się zadzwonić, czy pojawić się w konkurencyjnej firmie jako „tajemniczy klient”

KROK3

WCHODZIMY W BUTY

Rozmawiamy z Tobą, Twoimi klientami, pracownikami, by uzyskać jasny obraz Twojej firmy i móc zaproponować Ci dopasowane i najlepsze dla ciebie rozwiązania

KROK4

 RAPORT

Przekazujemy Ci gotowy, potwierdzony raport z szeregiem wskazówek do dalszych działań