Budowanie procesów sprzedażowych i marketingowych w firmie
Szkolenie prowadzi do zwiększenia aktywności sprzedażowej oraz usprawnienia działań marketingowych poprzez wdrożenie nowych technik i standardów pracy. Warsztat przygotowuje uczestników do umiejętnego analizowania potrzeb klientów w kontekście produktu i usługi oraz personalizowania oferty produktowej, a także budowania odpowiednich komunikatów marketingowych.
Program szkolenia
DZIEŃ 1
- Przeprowadzenie wśród uczestników ankiety ewaluacyjnej w celu sprawdzenia wiedzy z tematyki zawartej w szkoleniu
- Modelowanie istniejących procesów biznesowych: opis procesów
sprzedażowych, marketingowych w firmie – wykład - Analiza klientów i konkurencji; diagnozowanie – wykład + warsztat
DZIEŃ 2
- Optymalizacja procesów biznesowych: definiowanie niszy i grupy docelowej; ścieżka klienta, czyli od świadomości do ponownego zakupu – wykład + warsztat
- Standaryzacja procesu pozyskiwania klienta; CRM: automatyzacja i wspomaganie procesów sprzedażowych
- Nowoczesne techniki sprzedażowe; skuteczne kanały sprzedaży; negocjacje – ćwiczenia, scenki symulacyjne
DZIEŃ 3
- Remarketing i podgrzewanie leadów; Social Media marketing – pokazanie przykładów, dyskusja, samodzielna praca uczestników.
- Social Media marketing: tworzenie treści na potrzeby różnych kanałów, moderacja, reklamy, analityka, zarządzanie raportami – dyskusja, praca w grupie, omawianie dobrych praktyk
- Podsumowanie: blok pytań i odpowiedzi; dobre praktyki; test końcowy
Opinie o szkoleniu
Plusem Krisa jest na pewno dobry kontakt, zaangażowanie, fajne działanie, przygotowanie do tematu. Podczas szkolenia pojawiły się dobre pomysły. Widać, że Kris lubi to co robi, widać pełne zaangażowanie.
Bartłomiej Kulejewski, Kamieniarstwo Kulejewski
Wzięliśmy udział w szkoleniu i jesteśmy bardzo zadowoleni z ef,ektów. Krzysztof był profesjonalny i bardzo kompetentny, a treści szkoleniowe były doskonale zorganizowane i dostosowane do naszych potrzeb. Wiele się nauczyliśmy, polecamy wszystkim, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poznać nowe narzędzia niezbędne w prowadzeniu biznesu.
Karol Mońka, Budmax Karol Mońka