Cykl warsztatów w firmie Montan Stal
BUDOWANIE PROCESÓW, MARKETING PRZYSZŁOŚCI, SYSTEM CRM, DOBRA KOMUNIKACJA
Firma Montan Stal, czyli:
firma zajmująca się sprzedażą i przetwórstwem hutniczych wyrobów płaskich. W swojej ofercie posiada produkty takie jak blachy czy pręty, a wśród usług cięcie laserowe, plazmowe, frezowanie CNC i inne.
Wyzwanie
Wyzwaniem dla firmy było zbudowanie procesów oraz wynikającej z nich strategii działań marketingowo-sprzedażowych, opartych i nowoczesne narzędzia marketingowe, a także poprawa komunikacji. Kontynuacją tych procesów była konieczność wdrożenia systemu CRM jako elementu porządkującego i wprowadzającego standardy działania.
Cele projektu
- szczegółowy przegląd procesów sprzedażowych i ich analiza
- zbudowanie i optymalizacja procesów
- wdrożenie nowoczesnych działań marketingowych
- poprawa komunikacji
- wdrożenie systemu CRM
Przebieg warsztatów
Współpraca z firmą Montan Stal rozpoczęła się w pierwszej połowie 2023 i obejmowała warsztat dotyczący budowania procesów marketingowych i sprzedażowych w firmach produkcyjnych i okołoprodukcyjnych. Podczas 2-dniowego warsztatu przeanalizowaliśmy wspólnie z zespołem bieżącą sytuację, procesy, a także klientów i konkurencję, co pozwoliło zoptymalizować i ustandaryzować procesy biznesowe w obszarach marketingowych i sprzedażowych, a także zaplanować i przygotować do wdrożenia konkretne działania w ustalonych kanałach. Kolejne 2 dni zespół poświęcił na zgłębienie nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwalają na budowanie komunikacji marketingowej i docieranie do wybranej grupy docelowej.
Uzupełnieniem warsztatów było szkolenie z komunikacji, które odbyło się latem 2023 – dzięki niemu zespół podniósł swoje kompetencje komunikacyjne.
Jesienią 2023 zespół Montan Stal szkolił się w zakresie efektywnej organizacji zintegrowanych procesów produkcyjnych, jak również z obsługi zintegrowanego systemu prowadzenia relacji z Klientem CRM.
Opinia klienta po warsztatach
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/