Cykl warsztatów w firmie Okna Silesia

BUDOWANIE PROCESÓW I FILARY EFEKTYWNEGO POZYSKIWANIA KLIENTÓW

Firma Okna Silesia, czyli:

firma specjalizująca się od 2001 roku w sprzedaży oraz montażu stolarki otworowej. W swojej ofercie posiada bogaty asortyment okien PCV, okien drewnianych, drzwi zewnętrznych oraz wewnątrz lokalowych, bram garażowych, parapetów, rolet zewnętrznych i materiałowych. Współpracuje również z firmami zajmującymi się projektowaniem wnętrz, kompleksowymi budowami oraz remontami, a także firmą zajmującą się projektowaniem mebli na wymiar (szafy, kuchnie, zabudowa łazienek).

Wyzwanie

Wyzwaniem dla firmy było określenie precyzyjnych segmentów i stworzenie persony, jak również zaprojektowanie systemu dotarcia, dopasowanie metod i budowa procesów. Do każdego z etapów procesu konieczne było stworzenie scenariuszy i standardów działania.

Cele projektu

  • szczegółowy przegląd działań w zakresie dotychczasowych działań w marketingu i sprzedaży – sprawdzenie najlepszych dotychczasowych doświadczeń, wskazanie luk i obszarów do korekty,
  • szczegółowy przegląd procesów sprzedażowych i ich analiza
  • zebranie wniosków stanowiących bazę do wzmocnienia procesu sprzedaży, contentu działań marketingowych, planu marketingowego, 
  • zebranie obiektywnych dowodów na potwierdzenie konkretnych kierunków lub rozwiązań w marketingu i sprzedaży B2C
  • optymalizacja procesów

Przebieg warsztatów

Współpracę rozpoczęliśmy w październiku 2022 od audytu aktualnej sytuacji, by móc na tej podstawie określić kluczowe obszary do pracy podczas warsztatów z zespołem. 4-dniowy warsztat pozwolił nam na podstawie analizy klientów i konkurencji zoptymalizować i ustandaryzować procesy biznesowe w obszarach marketingowych i sprzedażowych, a także zaplanować i przygotować do wdrożenia konkretne działania w ustalonych kanałach.

Kontynuacją współpracy był 5-dniowy cykl warsztatów zrealizowany w sierpniu 2023, podczas którego zespół pracował nad lejkiem marketingowym oraz drabiną wartości w odniesieniu do potrzeb firmy i jej klientów.

Opinia klienta po warsztatach

Wzięliśmy udział w szkoleniu i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów. Krzysztof był profesjonalny i bardzo kompetentny, a treści szkoleniowe były doskonale zorganizowane i dostosowane do naszych potrzeb. Wiele się nauczyliśmy, polecamy wszystkim, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poznaćnowe narzędzia niezbędne w prowadzeniu biznesu.

Karol Mońka

https://oknasilesia.pl//

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/