Re-audyt Discover 2.0 i dyrektor marketingu na godziny dla Szkoły Języków Obcych Britannia
RE-AUDYT DISCOVER 2.0. I DYREKTOR MARKETINGU NA GODZINY – ABONAMENT
Firma Britannia, czyli:
Szkoła języków obcych prowadząca kursy językowe dla firm – zarówno korporacji, jak i mniejszych jednostek – a także zajęcia dla klientów indywidualnych stacjonarnie i online. Firma istnieje na rynku od ponad 25 lat. W tym czasie przez szkołę przewinęły się tysiące osób uczących się języków obcych. Największą popularnością cieszą się kursy języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego, włoskiego, czeskiego czy też polskiego dla obcokrajowców. Szkoła otwarta jest jednak również na indywidualne potrzeby słuchaczy, w tym organizację kursów języków bardziej nietypowych, takich jak chiński, chorwacki czy szwedzki. Szkoła jest również centrum egzaminacyjnym Pearson. Od początku istnienia Britannia dba o najwyższe standardy nauczania, jakość prowadzonych kursów i kadrę najlepszych lektorów.
Cele projektu
Britannia zdecydowała o podjęciu współpracy z JBS Europe w ramach usługi dyrektor marketingu na godziny, w oparciu o zrealizowany uprzednio re-audyt Discover 2.0 i płynące z niego wnioski. Wytyczne z re-audyty dały jasne wskazówki odnośnie strategii działań na kilkumiesięczny okres umowy. Celem nadrzędnym było usystematyzowanie działań marketingowych, podjęcie nowych działań prospectingowych i marketingowych, a także nowe inicjatywy sprzedażowe.
Przebieg projektu
Realizacja re-audytu Discover 2.0 przebiegła sprawnie, dzięki doskonałemu przygotowaniu po stronie klienta. Dalszy ciąg współpracy opierał się o cotygodniowe konsultacje z różnymi członkami zespołu, zaangażowanego w działania marketingowe i sprzedażowe. W oparciu o miesięczny abonament zrealizowaliśmy 28 godzin spotkań, których częścią była edukacja i przekazywanie wiedzy oraz najlepszych praktyk, wyznaczanie zespołowi zadań, a także monitoring, weryfikacja i ewentualna korekta tych zadań oraz kierunków działania.
Walorem konsultacji, z perspektywy klienta, jest możliwość przedyskutowania problemów, nie tylko tych wynikających z re-audytu, ale także tych bieżących, związanych z sytuacją sprzedażową. W ciągu 3 miesięcy zespół klienta wykonał ogromną pracę związaną z segmentacją klientów, z uruchomieniem kampanii reklamowych i wiele innych.
Zatrudnienie dyrektora marketingu przynosi zasadnicze korzyści:
- Dostęp do eksperckiej wiedzy – czyli wiedzy, wskazówek, informacji zwrotnych, a także odpowiedzi na pytania klienta przez eksperta z dużym doświadczeniem.
- Oszczędność czasu i zasobów – ekspercka wiedza w pigułce podana jest w trakcie regularnych konsultacji. W spotkaniach bierze udział również zespół klienta, a obecność zewnętrznego dyrektora marketingu na godziny znacząco redukuje konieczność wkładu właściciela firmy we wszystkie działania i w nadzór nad nimi.
- Decyzyjność – ekspert pomaga klientowi podjąć decyzje dotyczące pomysłów czy kierunków i strategii działań. Dzięki jego wiedzy i doświadczeniu, klient podejmuje decyzje w oparciu o dane i sprawdzone rozwiązania.
Szkoła Języków Obcych Britannia zdecydowała się na kontynuację współpracy w podobnej formie na kolejne miesiące, aby działania marketingowe i sprzedażowe nabrały jeszcze większego rozpędu.
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/