Re-Audyt – inwestycja, która się zwraca!

„Wiem, co u mnie nie działa, robię to od lat” albo „Ja to wszystko wiem, potrzebuję tylko więcej czasu” albo „Wiem, co trzeba poprawić, sam się tym zajmę” – te i wiele podobnych stwierdzeń słyszymy podczas audytu Discover. Dlaczego takie podejść wieszczy wyższe koszty i ryzyka niż zatrudnienie doradcy?

📈 Efektywność vs. Koszty Stałe


Skoro 5, 10, 15 lat rozwijasz tę firmę, a rezultaty są dalekie od oczekiwanych, to czy na pewno zasadne jest przekonanie, że niczego nie można zrobić lepiej?
Dobra firma doradcza zidentyfikuje problemy i „dziury” (i to na pewno nie jest przyjemne), które Ty lub Twój zespół mogliście przeoczyć. Zaproponuje też rozwiązania w oparciu o własne doświadczenie know how. Jeśli u innych im się udało, dlaczego ma się nie udać u Ciebie? 💡🔄

🎯 Oderwanie od wspomnienia wielkości

Strategie sprzedażowe i marketingowe, które były skuteczne nawet w zeszłym roku, mogą być już nieaktualne. Więc, jeśli coś super sprawdzało się, kiedy odpalałeś biznes, wcale nie oznacza, że będzie działać dziś. Specjalista od rozwoju biznesu regularnie śledzi i analizuje trendy, dlatego potrafi dostosować działania do aktualnych wymagań rynku w oparciu o Twoje zasoby 🔄✨

🚧 Zarządzanie Kryzysowe 🚧


Kiedy nadejdzie kryzys – a może już nadszedł – szybka i skuteczna reakcja jest kluczowa. Może w takiej sytuacji jesteś po raz pierwszy, a może to już kolejny raz – niemniej działanie w kryzysie nie jest dla Ciebie standardem. Nie masz procedur, procesów, sprawdzonych metod. A firma doradcza z tego żyje. Co więcej wie, jakie działania wprowadzić, aby zapobiec pożarom w przyszłości 🔥➡️💧

🔍 Większa rentowność, zamiast więcej pracy

Twoja firma może generować duże obroty, ale co z tego, jeśli marże są niskie? Twoi handlowcy mogą obsługiwać setki zapytań, ale co z tego, jeśli domykają transakcje o niskiej kaloryczności, a nie mają czasu na te, które faktycznie zarabiają na firmę (często nawet nie wiedzą, które z nich to właśnie „te”)? Specjaliści od sprzedaży i marketingu potrafią zoptymalizować Twoje działania tak, aby zwiększyć rentowność. I nie pracują z Twoim zespołem opresyjnie, oceniając, co jest źle, ale skupiają się nad wykorzystaniem jego mocnych stron, zasobów i po prostu nad programem naprawczym. W efekcie poprzez dokładną analizę i restrukturyzację strategii sprzedażowych i marketingowych, mogą znacząco poprawić wyniki finansowe Twojej firmy.

Pamiętaj, zatrudnienie dobrej firmy doradczej to inwestycja, która się zwraca. Nie stać Cię na to, by z niej nie skorzystać.
Czekam na Wasze komentarze i doświadczenia! Jakie korzyści przyniosła Wam współpraca z firmami doradczymi? Podzielcie się swoimi historiami na LinkedIn!