Re-audyt marketingowy i konsultacje w Wydawnictwie Element
RE-AUDYT DISCOVER 2.0 I KONSULTACJE
Wydawnictwo Element, czyli:
rodzinna firma prowadzona od ponad 10 lat przez małżeństwo Aleksandra i Dominikę. Wydawnictwo Element to po pierwsze wydawnictwo, a po drugie także sklep internetowy, w którym można znaleźć książki, kursy i wydarzenia dotyczące edukacji, rodzicielstwa i rozwoju.
Przebieg projektu
Nasza wcześniejsza współpraca z Wydawnictwem Element dotyczyła realizacji audytu Discover, a także projektów szkoleniowych w zakresie budowy ścieżki marketingowej, strategii prospectingu z wykorzystaniem social mediów, remarketingu, a także rozwoju kompetencji marketingowych.
Chcąc dalej rozwijać swoją firmę, właściciele wydawnictwa podjęli decyzję o realizacji re-audytu Discover 2.0, aby określić bieżącą sytuację wyjściową i na jej podstawie podjąć decyzje strategiczne dotyczące działań marketingowych i sprzedażowych. Po zakończeniu audytu, klient zdecydował się również na serię konsultacji, które – bazując na wnioskach z re-audytu – pomogły mu ustalić strategię i kolejność działań do realizacji.
Najlepiej mówi zresztą o nich sam klient. Zapraszamy do obejrzenia nagrania:
https://wydawnictwoelement.pl/
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/