Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników w budowaniu procesów sprzedażowych i marketingowych
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników, którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży i procesem marketingowym, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych / marketingowych.
POGLĄDOWY PROGRAM USŁUGI
Modelowanie istniejących procesów biznesowych:
- opis procesów sprzedażowych
- opis procesów marketingowych
- opis konkurencji
- opis klientów
- diagnozowanie
Optymalizacja procesów biznesowych:
- definiowanie niszy i grupy docelowej
- ścieżka klienta, czyli od świadomości do ponownego zakupu
- standaryzacja procesu pozyskiwania klienta
- CRM: odwzorowanie procesu w narzędziu
- Remarketing i podgrzewanie leadów
- Nowoczesne techniki sprzedażowe i kanały sprzedaży; negocjacje
- Social Media Marketing
Podsumowanie:
- blok pytań i odpowiedzi
- dobre praktyki
- test końcowy