Wideo cross-marketingowe dla FOOZ i Neptune.ai

WIDEO CROSS-MARKETINGOWE 

FOOZ czyli:

zespół 28 ekspertów, zajmujących się tworzeniem stron internetowych opartych na WordPressie.  Specjalizuje się wyłącznie w tym systemie CMS, aby dostarczać najwyższej jakości strony. Fooz ściśle współpracuje z firmami SaaS, firmami technologicznymi, agencjami projektowymi, oraz z content marketerami, po to aby tworzyć szybkie, atrakcyjne wizualnie i przyjazne dla użytkownika strony internetowe. 

Cele projektu

Fooz zlecił nam realizację nagrania cross-marketingowego, do którego zaprosił swojego klienta – firmę Neptune.ai. Ich współpraca rozpoczęła się od stworzenia przez Fooz strony internetowej opartej o CMS WordPress dla Neptune.ai. Obecnie Fooz nadal jest kluczowym partnerem dla swojego klienta w zakresie dalszego rozwoju strony, a samo nagranie opowiada o początkach tej współpracy, jej przebiegu i kluczowych aspektach, których Neptune.ai szukał u dostawcy nowej strony www. W jednym materiale wideo okazję do zaprezentowania swoich działań miały obie firmy, a dzięki storytellingowi i dynamicznym kadrom historia ta jest spójna i zgrabnie splata cele marketingowe obu firm.

Jak to się odbywa

Dzień nagrania to punkt kulminacyjny, ale najistotniejsze jest dobre przygotowanie do niego. Składa się na nie wizja lokalna, która często odbywa się online – to etap, w którym poznajemy otoczenie, w którym mamy nagrywać, ustalamy setki, czyli wypowiedzi osób, które mają wystąpić przed kamerą, dajemy także wskazówki odnośnie przygotowania do nagrania miejsc i bohaterów. Usprawnia to znacznie pracę w dniu nagrania. Pewne elementy można wyretuszować w postprodukcji, ale dobre przygotowanie zmniejsza nakład tej pracy i ogranicza liczbę poprawek.

Dzień zdjęciowy to zwykle kilka godzin wytężonej pracy, dubli, różnych ujęć. Na początku jest trochę stresu, potem już duże skupienie, intensywna praca, ale też zabawa, co widać w wielu kadrach nagrania zrealizowanego dla Fooz na temat ich współpracy z Neptune.ai. Następnie montaż, przekazanie klientowi wersji reżyserskiej nagrania, poprawki i wreszcie wersja finalna, którą klient i jego partner mogą wykorzystać w całym szeregu działań marketingowo-sprzedażowych. Główny walor nagrania cross-marketingowego? Jeśli Twój klient zgadza się wziąć udział w takim nagraniu, to naprawdę trudno o lepszą i bardziej wiarygodną rekomendację dotyczącą Twojej firmy!

https://foozagency.com/pl

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/