Wideo cross-marketingowe w firmie Hydromel Sp. z o.o.

WIDEO CROSS-MARKETINGOWE

Hydromel Sp. z o.o., czyli:

producent zmechanizowanych obudów górniczych, a także producent siłowników i elementów hydraulicznych, konstrukcji stalowych dla branż takich jak:

  • budownictwo
  • energetyka
  • hutnictwo
  • kolejnictwo
  • przemysł chemiczny i spożywczy
  • urządzenia ciśnieniowe

Obecnie jego oferta jest ciągle powiększana o nowe produkty takie jak: zbiorniki, silosy, rurociągi, konstrukcje hal. Jest jednym z wiodących polskich producentów obudów górniczych oraz siłowników hydraulicznych dla przemysłu. Posiada nowoczesny park maszynowy, własną komorę śrutowniczą oraz lakierniczą.

Wideo cross-marketingowe – o kim właściwie jest?

Wideo cross-marketingowe opowiada jednocześnie o 2 współpracujących ze sobą firmach, dlatego przynosi korzyści im obu równolegle. Czy klienci nam ufają, gdy opowiadamy sami o sobie? Tak, ale bardziej ufają nam, gdy opowiada o nas ktoś inny. Obiektywna opinia na podstawie doświadczeń ze współpracy to potwierdzenie, że jesteśmy godnym zaufania partnerem.

Jakie są więc korzyści wideo cross-marketingowego?

  • Zaufanie, które budzi opinia klientów
  • Możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców
  • Zwiększenie zaangażowania w mediach społecznościowych
  • Optymalizacja kosztów marketingowych

Hydromel Sp. z o.o. i JBS Europe Sp. z o.o.

Jak może wyglądać wideo, opowiadające historię dwóch firm, których ścieżki skrzyżowały się na płaszczyźnie audytowej, szkoleniowej i doradczej? Zobaczcie i oceńcie sami:

https://hydromel.ppupumar.pl/

Jesteś zainteresowany profesjonalną realizacją takiego nagrania? Zapraszamy!

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/