Wideo cross-marketingowe w firmie Hydromel Sp. z o.o.
WIDEO CROSS-MARKETINGOWE
Hydromel Sp. z o.o., czyli:
producent zmechanizowanych obudów górniczych, a także producent siłowników i elementów hydraulicznych, konstrukcji stalowych dla branż takich jak:
- budownictwo
- energetyka
- hutnictwo
- kolejnictwo
- przemysł chemiczny i spożywczy
- urządzenia ciśnieniowe
Obecnie jego oferta jest ciągle powiększana o nowe produkty takie jak: zbiorniki, silosy, rurociągi, konstrukcje hal. Jest jednym z wiodących polskich producentów obudów górniczych oraz siłowników hydraulicznych dla przemysłu. Posiada nowoczesny park maszynowy, własną komorę śrutowniczą oraz lakierniczą.
Wideo cross-marketingowe – o kim właściwie jest?
Wideo cross-marketingowe opowiada jednocześnie o 2 współpracujących ze sobą firmach, dlatego przynosi korzyści im obu równolegle. Czy klienci nam ufają, gdy opowiadamy sami o sobie? Tak, ale bardziej ufają nam, gdy opowiada o nas ktoś inny. Obiektywna opinia na podstawie doświadczeń ze współpracy to potwierdzenie, że jesteśmy godnym zaufania partnerem.
Jakie są więc korzyści wideo cross-marketingowego?
- Zaufanie, które budzi opinia klientów
- Możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców
- Zwiększenie zaangażowania w mediach społecznościowych
- Optymalizacja kosztów marketingowych
Hydromel Sp. z o.o. i JBS Europe Sp. z o.o.
Jak może wyglądać wideo, opowiadające historię dwóch firm, których ścieżki skrzyżowały się na płaszczyźnie audytowej, szkoleniowej i doradczej? Zobaczcie i oceńcie sami:
Jesteś zainteresowany profesjonalną realizacją takiego nagrania? Zapraszamy!
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie: https://jbseurope.pl/uslugi/