Wyzwanie w 90 dni do wzrostu sprzedaży – edycja II
AUDYT DISCOVER 2.0., PROGRAM MPPM
Wyzwanie w 90 dni do wzrostu sprzedaży, czyli:
- 3 rodzinne firmy, które są zmotywowane, by zawalczyć o rozwój i wzrost sprzedaży i otwarte na zmiany
- 3 miesiące, czyli 90 dni na naukę i realizację zadań w oparciu o autorskie metody i programy JBS Europe
- nasze doświadczenie i know-how, wynikające z setek wdrożeń zmian, które przeprowadziliśmy u naszych klientów
Przebieg projektu:
Do drugiej edycji Wyzwania w 90 dni do wzrostu sprzedaży zaprosiliśmy firmy z województwa świętokrzyskiego. Podobnie jak w pierwszej edycji, zgłosiło się wiele firm otwartych na zmiany. Projekt rozpoczął się od wnikliwej analizy, rekrutacji i rozmów. Zakwalifikowały się 3 firmy: Szkoła Doskonalenia Języka Angielskiego The Guides, firma Diun-Tur oraz firma Instalmax.
Audyt Discover 2.0
Start Wyzwania to dla uczestników, czasem bolesne, zderzenie z rzeczywistością i oceną sytuacji wyjściowej prowadzonych (lub nie prowadzonych) działań marketingowych i sprzedażowych. Audyt Discover 2.0. to sprawdzona autorska metody diagnozy, która nie bazuje na przekonaniach, a na danych. Wierzymy, że podstawą rozwoju i wyznaczenia kierunków działań jest rzetelna ocena tego, jak jest i określenie tego, jak chcemy, żeby było. Każda z firm przeszła więc audyt Discover 2.0, a następnie otrzymała od nas raport z audytu, z jasnymi wytycznymi do pracy w zakresie działań marketingowych i sprzedażowych.
Karty MPPM
Uczestnicy otrzymali po zestawie Kart MPPM, aby zarówno w trakcie Wyzwania, jak i po jego zakończeniu móc pracować w oparciu o metodę MPPM. Karty pozwoliły uczestnikom nie tylko zdobyć wiedzę o różnych rodzajach działań marketingowych, z których części dotychczas nie znali lub nie prowadzili, ale także zaplanować ich realizację w czasie i wdrożyć.
Warsztat
Ważną, jeśli nie najważniejszą, częścią Wyzwania był wspólny warsztat marketingowo-sprzedażowy. Nowoczesne narzędzia, praktyczne wskazówki, mnóstwo wiedzy, a na koniec lista zadań do wykonania w ramach Wyzwania – to najbardziej zwięzłe podsumowanie warsztatu. To wszystko umożliwiło naszym uczestnikom realizację poaudytowych wytycznych.
Podsumowanie
3 miesiące to mało i dużo czasu jednocześnie. Mało, by całkowicie odmienić oblicze firmy, ale wystarczająco dużo, by wyznaczyć kierunek działań, wdrożyć pierwsze zmiany i zobaczyć ich efekty. To także wystarczająco dużo, by nabrać ochoty na więcej i z energią kontynuować rozpoczęte działania również po zakończeniu Wyzwania.
Kolejna edycja Wyzwania jest już w planach, zachęcamy do aplikowania: https://www.wyzwaniejbseurope.pl/
Tutaj przeczytasz, jak przebiegła pierwsza edycja Wyzwania w 90 dni do wzrostu sprzedaży.