Minimalizm kontra klasyka, czyli jak Facebook sprzedaje antyki

 

Walka w social mediach nakręca sprzedaż, choć bywa nierówna. Słynny ikeowski stolik kontra ten z 1930 r. autorstwa Jindricha Halabala to szybkie k.o. dla tego pierwszego w kategorii jakość, wykonanie i trwałość. Konflikty nie są jednak niezbędne, żeby skutecznie poprowadzić wnętrzarski fanpage i nie popaść w nudę i „wszystkowiedzę”. Zobaczcie na naszym przykładzie.

ZOBACZ

Śmieci sieci – jak mądrze korzystać z Internetu i nie zwariować

Budzisz się, bierzesz do ręki telefon, zaczynasz scrollować tablicę, na której pojawiają się różne, często sprzeczne wiadomości. Wszystko wskazuje na to, że w najbliższym czasie liczba portali informacyjnych, rosnących w siłę influencerów, samozwańczych blogerów i wątpliwej jakości newsów będzie wzrastać. Tym samym umiejętność poruszania się po zasobach Internetu będzie na wagę złota. Pora się… kształcić!

ZOBACZ

Portale społecznościowe frustracją XXI wieku

Twoja znajoma znowu wrzuciła zdjęcie z podróży? Były narzeczony ogłosił, że jest w nowym związku? Koleżanka biega i codziennie relacjonuje swoje postępy? Im częściej zaglądasz i publikujesz treści na ulubionych stronach, tym bardziej jesteś – i będziesz – nieszczęśliwy.

ZOBACZ

Miałam słuchać, a musiałam mówić. Sesja networkingowa – zupełnie inna niż ją malują

Namówić mnie do czegoś jest naprawdę łatwo, dlatego kiedy mój mąż zaproponował mi wspólny udział w szkoleniu z networkingu, zgodziłam się. I choć szkolenie rzeczywiście się odbyło, niewiele brakowało bym do niego nie dotrwała. Rozdzielona od męża, zaatakowana przez kilkunastu obcych mi ludzi chcących porozmawiać o biznesie, myślałam tylko o tym, jak niepostrzeżenie się wymknąć. Jak się później okazało, niepotrzebnie.
ZOBACZ

CONTENT – tajemnica (nie)zwykłej treści

Praktyki wakacyjne, pierwszy lipca. Na dzień dobry otrzymuję zadanie, które skłoniło mnie do tej oto twórczości. Wchodzę do wyszukiwarki, wpisuję hasło „content”. Interesuje mnie ono pod względem znaczeniowym, nie chcę się dowiedzieć, że to jest „treść” w języku polskim, to już wiem. Nierozerwalne hasło content marketing pojawia się wszędzie. Ogrom informacji dosłownie przysypuje…

ZOBACZ
Strona 2 z 212