
Krzysztof Jurga
Inżynier | Konsultant | Autor metodologii MPPM
Krzysztof Jurga to twórca Metodologii i Kart MPPM (Marketing and Prospecting Planning Method) – narzędzia, które przekłada strategię sprzedaży i marketingu na codzienne, mierzalne działania w firmach B2B. MPPM to systemowe podejście do wzrostu, oparte na miernikach, cyklu PDCA i standardzie ISO – projektowane tak, aby działało nie na papierze, lecz w realnym świecie.
Z jego wsparcia korzystają właściciele firm, zarządy i zespoły sprzedażowe, które chcą wyjść z kryzysu lub zbudować skalowalny system działań. Krzysztof pomaga firmom odzyskać kontrolę nad sprzedażą, marketingiem i procesami – projektując rozwiązania, które są przewidywalne, elastyczne i mierzalne.
Zawodowe wyczucie budował jako dziennikarz „Gazety Wyborczej”, gdzie nauczył się wychwytywać to, co naprawdę przyciąga uwagę – i co wyróżnia ludzi oraz firmy. Dziś tę umiejętność łączy z doradztwem strategicznym, pomagając klientom odkrywać i wykorzystywać ich prawdziwe przewagi.
Uczył się w Australii, co pozwala mu spojrzeć na biznes z szerokiej, międzynarodowej perspektywy..
Jest certyfikowanym trenerem gry symulacyjnej SysTeamsChange, która pozwala uczestnikom doświadczać procesów transformacji w realistycznych warunkach. Dzięki temu skutecznie wspiera liderów i zespoły we wprowadzaniu zmian, nie tylko na poziomie planu, ale i działania.
Prywatnie – absolutny pasjonat i licencjonowany instruktor narciarstwa, co przekłada się na jego styl pracy: oparty na dyscyplinie, precyzji i wspieraniu zespołów w osiąganiu kolejnych poziomów.