Megrez
PUBLIC RELATIONS | STRATEGIA MARKETINGOWA
Opis klienta i zadanie
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny spółki Megrez. Ok. 500 osób personelu, 500 pacjentów, 14 oddziałów.
Jednostki medyczne mają zakaz reklamy. Zadanie polegało na zaplanowaniu rocznej komunikacji (w tym szkoleń) ze środowiskiem zewnętrznym odbudowa wizerunku (szpital skonfliktowany z załogą), budowa zaufania wśród pacjentów (niemożliwe przy konfliktach z załogą)
Opis realizacji:
Podjęliśmy się działania, kiedy szpital był w kryzysie komunikacyjnym, duże zainteresowanie mediów, negatywna ocena otoczenia zewnętrznego. Roczna strategia działań komunikacyjnych zakładała budowę świadomości personelu (prezentacje, szkolenia), wdrożenie wewnętrznej komunikacji. Do tego liczne projekty, które pozwoliły na komunikację wartości szpitala, ale też pozyskania zainteresowania w jednej z najbardziej pożądanych procedur medycznych pod względem finansowym
Referencje: