fbpx

DISCOVER 2.0


Faza DISCOVER 2.0 jest dla nas fundamentem wszelkich działań z zakresu projektowania usług doradczych i szkoleniowych dla naszych klientów.


fundament

Badanie obejmuje 36 obszarów z zakresu sprzedaży i marketingu, w tym także kondycji finansowej przedsiębiorstwa. To fundament dalszych działań i projektowania usług dopasowanych do aktualnej sytuacji firmy.

audyt

Przeprowadzony audyt DISCOVER 2.0 to uzyskanie jasnego zrozumienia sytuacji wyjściowej nie tylko z Twojego z punktu widzenia, ale i obecnych i potencjalnych klientów a także Twoich kontrahentów czy dostawców.

analityka

Warsztaty prowadzimy z pomocą autorskiego programu. Nasz konsultant zada Ci pytania, dzięki którym nasz zespół, po analizie Twoich odpowiedzi będzie miał jasne zrozumienie Twojej aktualnej sytuacji. Wyniki audytu pozwalają nazwać obawy, zagrożenia, nakreślić prawdopodobne scenariusze oraz wybrać obszary wymagające uwagi i pracy w pierwszej kolejności.

wywiady

Dodatkowym elementem uzupełniającym audyt DISCOVER 2.0. mogą być wywiady z Twoimi klientami. Pozwalają one jeszcze lepiej poznać firmę i wyodrębnić obszary do promocji oraz te, wymagające naprawy, o których dotąd nawet nie wiedziałeś.

 

  • Warsztatowe podejście pozwala na etapie audytu wypracować nie tylko diagnozę ale i pierwsze pomysły na zmiany.

    DISCOVER 2.0


Co przygotujemy dla Ciebie?


Formularz – otwarcie

Przed pierwszym spotkaniem z konsultantem otrzymasz od nas arkusz do wypełnienia. Twoje odpowiedzi to etap przygotowawczy zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego konsultanta JBS Europe.

Warsztat – audyt

Spotkasz się z konsultantem, na żywo lub online, w celu przeprowadzenia audytu. Audyt, to nic innego jak seria pytań dotyczących obszaru sprzedaży i marketingu w Twojej firmie, w oparciu o naszą autorski program oceny sytuacji wyjściowej. Porozmawiacie m.in. o metodach prospectingowych, procesach sprzedażowych i marketingowych, o KPI i celach SMART a także o kondycji finansowej Twojego przedsiebiorstwa.

Badanie DISC / DISC D3

Certyfikowany konsultant przeprowadzi z Tobą badanie DISC lub DISC D3.

DISC to międzynarodowe narzędzie biznesowe ukierunkowane jest na rozwój osobisty oraz organizacji, wpływa również na poprawę komunikacji, efektywną współpracę, a także na rekrutację pracowników.

DISC D3 to zwalidowane narzędzie psychometryczne, które diagnozuje i mierzy obserwowalne zachowania (style zachowania DISC) i jako jedyne na rynku pogłębia diagnozę zachowań o te nieobserwowane zachowania (role zespołowe TEAMS, wartości VALUES i postawy BAI).

Raport Discover 2.0

Raport końcowy zawiera zestawienie wszystkich wyników. Uzyskasz w nim informacje o mocnych i słabych stronach obszaru sprzedażowego i marketingowego w Twojej firmie. Raport wskazuje na zdiagnozowane obszary i problemy jakie mogą z nich wynikać – obecnie lub w przyszłości. Proponuje również scenariusze naprawcze w 2 wariantach.


Jak pracujemy?


Warsztatowo

Warsztatowe podejście pozwala na etapie audytu wypracować nie tylko diagnozę ale i pierwsze pomysły na zmiany. Podczas audytu jesteś aktywnym partnerem, z którym budujemy fundamenty pod rozwój Twojej firmy.

Wchodzimy w buty

Rozmawiamy z Tobą (a także czasem z Twoimi pracownikami), by uzyskać jasny obraz Twojej firmy i móc zaproponować Ci dopasowane i najlepsze dla Ciebie rozwiązania.

Określamy plan działania

Nasza usługa przekłada się dla Ciebie na konkretne rozwiązania. Raport diagnozuje bardzo różne potrzeby firm – konieczność rozwoju w konkretnych obszarach, wypracowanie niszy, sprecyzowanie person, zbudowanie lejków, przeprojektowanie procesów, ich automatyzacja, a czasem zatrudnienie dodatkowego pracownika. Niezależnie, jaki obszar wymagać będzie u Ciebie pracy, w przypadku kontynuowania współpracy z nami po audycie dokładamy wszelkich starań, by zebrać zespół trenerów i mentorów, którzy będą mogli Ci pomóc i przejdą z Tobą proces budowania nowej strategii dla Twojej firmy.

Usługi komplementarne

Usługa Discover 2.0 składa się z konkretnych elementów. Analizę sytuacji wyjściowej Twojej firmy możesz jednak dodatkowo pogłębić, poszerzając zakres audytu o usługi dodatkowe, takie jak wywiady z klientami czy analizę konkurencji. Wywiady to spojrzenie na firmę oczami klientów, odarte z Twoich wyobrażeń na jej temat – daje ono nową perspektywę zarówno na słabe jak i mocne strony firmy oraz odpowiada na pytanie “Co jest ważne dla moich klientów”. Analiza konkurencji z kolei to szansa na znalezienie niszy, porównanie się z konkurencją w konkretnych obszarach, zaczerpnięcie dobrych praktyk i szansa na uniknięcie błędów.