Wyzwanie w 90 dni do wzrostu sprzedaży – edycja I
AUDYT DISCOVER 2.0., PROGRAM MPPM
Wyzwanie w 90 dni do wzrostu sprzedaży, czyli:
program, w ramach którego spośród licznych firm, które się do nas zgłosiły, wybraliśmy 3, by w 90 dni, przy pomocy naszych autorskich metod i programów szkoleniowych, wdrożyły one zmiany, które realnie przełożą się na wzrost sprzedaży.
Przebieg projektu:
Uczestnicy Wyzwania, firmy: Silesia Meble Sp. z o.o., English Best Sp. z o.o. oraz Zakład Bieżnikowania Opon Lipowa S.C. Henryk Caputa i Wspólnicy to 3 rodzinne biznesy, prowadzące działalność na terenie województwa śląskiego.
Uczestnictwo w Wyzwaniu każdej z nich rozpoczęło się od audytu Discover 2.0. Ta sprawdzona autorska metody diagnozy pozwoliła nam na określenie sytuacji wyjściowej firm, w oparciu o twarde dane. Dla każdego z uczestników opracowaliśmy raport z audytu, który jasno wskazał obszary do pracy w zakresie działań marketingowych i sprzedażowych.
Każda z firm otrzymała również zestaw Kart MPPM, a wspólny warsztat marketingowo-sprzedażowy dostarczył mnóstwo wiedzy i praktycznych narzędzi, dzięki którym umożliwiliśmy naszym uczestnikom realizację poaudytowych wytycznych. Karty MPPM zostały z nimi na dłużej, ponieważ praca z nimi to nie tylko wiedza, ale przede wszystkim wytyczne odnośnie kolejnych działań i pomoc we wdrożeniu konkretnych działań.
Nasi uczestnicy otrzymali w ramach wyzwania spore zasoby – know-how, zdobyte podczas konsultacji oraz szkolenia zostaje już na zawsze w ich firmach i pozwoli na rozwój i wzrost również po zakończeniu wyzwania.
Kolejne edycje Wyzwania w planach, zachęcamy do aplikowania: https://www.wyzwaniejbseurope.pl/
A tymczasem zobaczcie, co mówią o nas uczestnicy.