Jeśli korzystasz z API konwersji Facebooka, to przygotowałem podpowiedź jak uszczelnić sprzedaż przed Black Friday. Czyli jak np. możesz domykać zakupy już z poziomu Facebooka albo generować tam zapytania. A co, jeśli to czytasz i nie wiesz co to API konwersji? Odsyłam szybko do Działu Pomoc na Facebooku, koniecznie zainstaluj i korzystaj.
Pokażę jak sam (bez wsparcia IT i wiedzy IT) zintegrujesz marketing b2b na prostych przykładach
Automation brzmi groźnie. Ale czy takie jest? Zobacz jak odzyskasz czas na konsultacje, bloga, połączenia z klientami integrując samodzielnie stronę Facebook ze stroną LinkedIn, formularze zdobyte przez Facebooka z systemem CRM i kontakty z coldmailingu z CRM. Do każdego przykładu wykażę na co spożytkować ten czas, żeby zwiększać sprzedaż.
Customer journey – ścieżka, a raczej podróż klienta, to wybitnie ważne narzędzie w marketingu. Porządkuje działania, pozwala określać cele pośrednie, sprawia, że wiemy co robimy, żeby mieć więcej klientów. Co ciekawe okazuje się, że sporo moich klientów w B2B, skupia się i doskonali w jednym obszarze. Wypasione wyjazdy dla stałych klientów, „którzy robią obroty”, mega gadżety. A zabawa zaczyna się, kiedy zadziałają wszystkie. W tym artykule pokazuję jak nazywają się etapy, co się za nimi kryje
Creator Studio dla początkujących i nie tylko
Creator Studio to coś dla twórców filmowych na Facebooku. Niby przypomina bardziej „Studio Twórców” z YouTube, ale wierzcie mi, że pokochacie go za intuicyjny interface i po prostu przyjazność. Za co ja go polubiłam?
Część 1: Przykład pewnej osłony
Jestem prywatnie na grupach
– hokejowych (kupuję młodemu sprzęt i sprzedaję zużyty),
– mamusiowych z mojego miasta (spokojnie możemy tu powymieniać się wózkami, wyposażeniem, tipami z miast itd.),
Kris o fenomenie LIVE pisał niedawno na swoim profilu prywatnym. Oboje znamy dobrze sklepy, które wymienił, dlatego myślę, że szkoda powielać tę samą myśl. Jak na pracę w trybie home office nocą przystało, streszczę się i najzwyczajniej w świecie wkleję tu najważniejsze wątki, ale żeby nie było – od siebie dodam podsumowanie z konkretnymi wskazówkami.
Wkładasz mnóstwo wysiłku w rekrutację zdolnych kandydatów, ale nie bardzo interesuje Cię czy obecni pracownicy z przyjemnością wykonują swoje obowiązki? Employer branding oznacza dla Ciebie kadry i HR? Przeczytaj, czym nie jest EB i zacznij świadomie budować swoją markę solidnego pracodawcy.
Znacie zasadę 5P? To jeden z najprostszych sposobów na poradzenie sobie z kryzysem! Czym są P? JBS wyjaśnia!
Ile razy zdarzyło Ci się umieścić w koszyku na stronie WWW grę, ale żona zawołała Cię z kuchni na obiad i zamknąłeś przeglądarkę? Ile razy byłaś już o krok od kupienia wymarzonych szpilek, ale ważny telefon odciągnął Cię od kolejnego etapu, jakim jest zapłata? Ponad połowa osób, które umieszczają Twoje produkty w koszyku na stronie WWW, porzuca go z różnych powodów. Warto się im przypominać na… Facebooku. Jak to zrobić? Właśnie tego nauczymy Cię na szkoleniu 19 października!
Czym różni się filmowiec od menela? Mówią, że iPhonem, ale poznasz go też po ilości targanego ze sobą sprzętu. Wbrew pozorom to nie jego życiowy dobytek, a elementarne narzędzia pracy. Bez czego nie może obejść się szanujący filmowiec, bez względu na to czy pretenduje do Oscara czy chce robić zasięgi? Sprawdźcie!