Żeby proces generował dochody, a właściciel mógł docelowo wyłączyć się z operacyjnego działania w pozyskiwaniu i obsłudze klientów. O tym wszystkim będzie traktował Webinar, który poprowadzę. Sprawdź poniżej szczegóły i widzimy się niebawem!
Bywasz raz w miesiącu na spotkaniach, czasem częściej, przyjmujesz obowiązki, pełnisz funkcje, pomagasz innym się rozwijać, ale kiedy ktoś pyta: „ile wyciągasz na członkostwie”, to masz problem z odpowiedzią? Policzyłem, ile członkostwo może Cię realnie kosztować. To pomoże zrozumieć, czy masz z czego być zadowolonym. A jeśli dopiero rozważasz członkostwo, liczby podpowiedzą, czy przynależność do klubu, networking, to najlepsze dla Ciebie opcje na pozyskiwanie klientów.
Sytuacja często wygląda tak: pytam klientów, dlaczego od Was kupują, co sami myślicie, o tym, co Was wyróżnia? I dostaję listę odpowiedzi: od technologii, poprzez obsługę, dotrzymywanie zobowiązań, innowacje, po UX i relacje. A potem przeglądamy dokument oferty i jest to jedna strona:
Jeśli korzystasz z API konwersji Facebooka, to przygotowałem podpowiedź jak uszczelnić sprzedaż przed Black Friday. Czyli jak np. możesz domykać zakupy już z poziomu Facebooka albo generować tam zapytania. A co, jeśli to czytasz i nie wiesz co to API konwersji? Odsyłam szybko do Działu Pomoc na Facebooku, koniecznie zainstaluj i korzystaj.
Pokażę jak sam (bez wsparcia IT i wiedzy IT) zintegrujesz marketing b2b na prostych przykładach
Automation brzmi groźnie. Ale czy takie jest? Zobacz jak odzyskasz czas na konsultacje, bloga, połączenia z klientami integrując samodzielnie stronę Facebook ze stroną LinkedIn, formularze zdobyte przez Facebooka z systemem CRM i kontakty z coldmailingu z CRM. Do każdego przykładu wykażę na co spożytkować ten czas, żeby zwiększać sprzedaż.
Customer journey – ścieżka, a raczej podróż klienta, to wybitnie ważne narzędzie w marketingu. Porządkuje działania, pozwala określać cele pośrednie, sprawia, że wiemy co robimy, żeby mieć więcej klientów. Co ciekawe okazuje się, że sporo moich klientów w B2B, skupia się i doskonali w jednym obszarze. Wypasione wyjazdy dla stałych klientów, „którzy robią obroty”, mega gadżety. A zabawa zaczyna się, kiedy zadziałają wszystkie. W tym artykule pokazuję jak nazywają się etapy, co się za nimi kryje
Creator Studio dla początkujących i nie tylko
Creator Studio to coś dla twórców filmowych na Facebooku. Niby przypomina bardziej „Studio Twórców” z YouTube, ale wierzcie mi, że pokochacie go za intuicyjny interface i po prostu przyjazność. Za co ja go polubiłam?
Część 1: Przykład pewnej osłony
Jestem prywatnie na grupach
– hokejowych (kupuję młodemu sprzęt i sprzedaję zużyty),
– mamusiowych z mojego miasta (spokojnie możemy tu powymieniać się wózkami, wyposażeniem, tipami z miast itd.),
Kris o fenomenie LIVE pisał niedawno na swoim profilu prywatnym. Oboje znamy dobrze sklepy, które wymienił, dlatego myślę, że szkoda powielać tę samą myśl. Jak na pracę w trybie home office nocą przystało, streszczę się i najzwyczajniej w świecie wkleję tu najważniejsze wątki, ale żeby nie było – od siebie dodam podsumowanie z konkretnymi wskazówkami.
Wkładasz mnóstwo wysiłku w rekrutację zdolnych kandydatów, ale nie bardzo interesuje Cię czy obecni pracownicy z przyjemnością wykonują swoje obowiązki? Employer branding oznacza dla Ciebie kadry i HR? Przeczytaj, czym nie jest EB i zacznij świadomie budować swoją markę solidnego pracodawcy.