fbpx

Komu pomagamy?


firmy rodzinne

w tym również przed lub w trakcie sukcesji

firmy produkcyjne

często będące w okresie nagłego rozwoju, gdy z małych stają się większe i potrzebują ułożenia procesów, by wzrost był stabilny i stały

start-up’y

których rynek dotychczasowych produktów lub usług podupadł i potrzebują wsparcia w szukaniu nowej, właściwej drogi dla swojej działalności

firmy po audycie Discover 

firmy, które zrealizowały z nami audyt w wersji 1.0 lub 2.0 i potrzebują wsparcia we wdrożeniu działań i zbudowaniu skutecznego planu marketingowego i sprzedażowego

Program doradczo-szkoleniowy to rodzaj abonamentu na nasze usługi, którego celem jest długofalowa współpraca i nasza pomoc we wdrażaniu zmian w Twojej organizacji. Program projektujemy indywidualnie dla firmy i jest on idealnie dopasowany do jej potrzeb, wynikających z audytu Discover 2.0. W ramach pierwszego etapu programu doradczo-szkoleniowego, który trwa minimum 3 miesiące, działamy według przygotowanego specjalnie dla Twojej firmy harmonogramu. Wyznaczamy cele SMART, a punktem wyjścia do nich jest scenariusz działań, który wybierasz po audycie Discover 2.0. spośród zaproponowanych przez nas opcji. Po etapie pierwszym ustalamy dalszy plan działań na resztę roku w oparciu o dotychczasowe doświadczenia i dokonane zmiany. Przez cały okres współpracy jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Plan zakłada miesięczną liczbę godzin, podczas których odbywamy z Tobą konsultacje, szkolenia oraz warsztaty. Możesz tez liczyć na wsparcie dedykowanego konsultanta.

Jeśli nie chcesz lub nie możesz sobie od razu pozwolić na to, by zdecydować się na stałą współpracę możesz skorzystać z pojedynczych usług szkoleniowych.

Szkolenia i warsztaty kierujemy przede wszystkim dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które w swojej drodze do wzrostu i rozwoju potrzebują wsparcia w zakresie budowania procesów sprzedażowych i marketingowych. Do uczestnictwa w warsztatach zapraszamy przede wszystkim przedsiębiorców i pracowników, którzy: na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży i procesem marketingowym, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych / marketingowych, chcą się rozwinąć i wnieść nową jakość do swojej firmy. Z czego szkolimy?

W tym możemy Ci pomóc

Uporządkowanie procesów

Rozrysujemy i przeanalizujemy procesy marketingowo-sprzedażowe w Twojej firmie, by następnie pomóc Ci je uporządkować, zoptymalizować i tam gdzie będzie to możliwe zautomatyzować.

Segmenty i persony

Razem z Tobą określimy najważniejsze dla Twojej firmy segmenty klientów, opiszemy persony i na tej podstawie przygotujemy strategię działań w oparciu o najnowocześniejsze narzędzia i metody prospectingowe.

Narzędzia dla handlowca i marketingowca

Podczas warsztatów pokażemy Ci narzędzia, które ułatwiają pracę handlowcom i marketingowcom, dzięki czemu mogą oni zwiększyć swoją wydajność. Narzędzia testujemy na żywo, na Waszym przykładzie, dzięki czemu po zakończonym cyklu szkoleń Twój zespół jest gotowy by wdrożyć je do firmy.

Plan marketingowy i plan sprzedaży

Pomożemy Ci w budowie planu marketingowego i sprzedażowego dla Twojej firmy. Zangażujemy Twój zespół, dzięki czemu każdy będzie wiedział, które zadania należą do niego i dokładnie zrozumie cel, który jako firma chcecie osiągnąć.


Szkolimy po inżyniersku


Szkolenie po inżyniersku, w wydaniu JBS Europe, oznacza maksymalne skupienie na praktycznym wymiarze szkolenia tak, aby uczestnicy wyszli z niego z zasobem narzędzi i umiejętności gotowych do wdrożenia w codziennej pracy. Procesy, KPI, strategie, narzędzia i praca na przykładach z branży danego klienta to słowa klucze, które otwierają drzwi do skuteczności naszych warsztatów i programów doradczych.
Praca warsztatowa oprócz dużego ładunku wiedzy merytorycznej pozwala na skuteczne wdrożenie nowych działań, a także przygotowuje zespół do dalszej samodzielnej ich kontynuacji. W okresach pomiędzy warsztatami uczestnicy mają szansę pracować z wykorzystaniem nowej wiedzy i strategii, a na kolejnych spotkaniach dzielą się spostrzeżeniami, a także mogą poprosić o wsparcie w obszarach, które tego wymagają. Taka organizacja wspiera skuteczne zmiany w długofalowej perspektywie. Podstawą całego programu jest sytuacja wyjściowa Twojej firmy, dlatego każdy najmniejszy element warsztatów i budowanej strategii działania dopasowany jest do jej potrzeb. Nasze usługi przekładają się dla Ciebie nie tylko na konkretne rozwiązania, ale przede wszystkim na ich pełne wdrożenie, przy zaangażowaniu Twojego zespołu. Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszym efektem warsztatów nie jest sama wiedza i plan działania, a właśnie wdrożenie! Wynikiem diagnozy procesów jest konieczność wdrożenia systemu CRM lub zatrudnienie nowego pracownika? A może członkowie Twojego zespołu potrzebują wzmocnienia kompetencji miękkich? Pracujemy elastycznie i odpowiadamy na potrzebę klienta. W naszych zasobach posiadamy specjalistów z różnych dziedzin, w tym trenerów, rekruterów, wdrożeniowców różnych systemów. Chcesz by Twoja firma rosła? Przygotuj z nami grunt pod jej rozwój.

Programy szkoleń

Budowanie procesów sprzedażowych i marketingowych w firmie

Szkolenie prowadzi do zwiększenia aktywności sprzedażowej oraz usprawnienia działań marketingowych poprzez wdrożenie nowych technik i standardów pracy. Warsztat przygotowuje uczestników do umiejętnego analizowania potrzeb klientów w kontekście produktu i usługi oraz personalizowania oferty produktowej, a także budowania odpowiednich komunikatów marketingowych.

ZOBACZ

Symulacja SysTeams Change® - zagrajmy w zmianę!

Komu pomagamy? firmy rodzinne w tym również przed lub w trakcie sukcesji firmy produkcyjne często będące w okresie nagłego rozwoju, […]

ZOBACZ

Szkolenie w oparciu o karty MPM

Budowanie planu marketingowego, jeśli jesteś w tym nowy, wydaje się jak Mission Impossible! Skąd wiedzieć, które z działań marketingowych zrealizować jako pierwsze?

ZOBACZ