fbpx

Komu pomagamy?


firmy rodzinne

w tym również przed lub w trakcie sukcesji

firmy produkcyjne

często będące w okresie nagłego rozwoju, gdy z małych stają się większe i potrzebują ułożenia procesów, by wzrost był stabilny i stały

start-up’y

których rynek dotychczasowych produktów lub usług podupadł i potrzebują wsparcia w szukaniu nowej, właściwej drogi dla swojej działalności

firmy po audycie Discover 

firmy, które zrealizowały z nami audyt w wersji 1.0 lub 2.0 i potrzebują wsparcia we wdrożeniu działań i zbudowaniu skutecznego planu marketingowego i sprzedażowego

Szkolenia i warsztaty kierujemy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które w swojej drodze do wzrostu i rozwoju potrzebują wsparcia w zakresie budowania procesów sprzedażowych i marketingowych. Do uczestnictwa w warsztatach zapraszamy przede wszystkim przedsiębiorców i pracowników, którzy: na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży i procesem marketingowym, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych / marketingowych, chcą się rozwinąć i wnieść nową jakość do swojej firmy. Programy doradczo – szkoleniowe dla naszych klientów projektujemy indywidualnie tak, aby były idealnie dopasowane do ich potrzeb, wynikających z sytuacji wyjściowej po audycie Discover 2.0. Rozpoczynając program doradczo-szkoleniowy, wyznaczamy cele SMART. Punktem wyjścia do nich jest scenariusz działań, który wybierasz po audycie Discover 2.0. spośród zaproponowanych przez nas opcji. 

W tym możemy Ci pomóc

Uporządkowanie procesów

Rozrysujemy i przeanalizujemy procesy marketingowo-sprzedażowe w Twojej firmie, by następnie pomóc Ci je uporządkować, zoptymalizować i tam gdzie będzie to możliwe zautomatyzować.

Segmenty i persony

Razem z Tobą określimy najważniejsze dla Twojej firmy segmenty klientów, opiszemy persony i na tej podstawie przygotujemy strategię działań w oparciu o najnowocześniejsze narzędzia i metody prospectingowe.

Narzędzia dla handlowca i marketingowca

Podczas warsztatów pokażemy Ci narzędzia, które ułatwiają pracę handlowcom i marketingowcom, dzięki czemu mogą oni zwiększyć swoją wydajność. Narzędzia testujemy na żywo, na Waszym przykładzie, dzięki czemu po zakończonym cyklu szkoleń Twój zespół jest gotowy by wdrożyć je do firmy.

Plan marketingowy i plan sprzedaży

Pomożemy Ci w budowie planu marketingowego i sprzedażowego dla Twojej firmy. Zangażujemy Twój zespół, dzięki czemu każdy będzie wiedział, które zadania należą do niego i dokładnie zrozumie cel, który jako firma chcecie osiągnąć.


Szkolimy po inżyniersku


Szkolenie po inżyniersku, w wydaniu JBS Europe, oznacza maksymalne skupienie na praktycznym wymiarze szkolenia tak, aby uczestnicy wyszli z niego z zasobem narzędzi i umiejętności gotowych do wdrożenia w codziennej pracy. Procesy, KPI, strategie, narzędzia i praca na przykładach z branży danego klienta to słowa klucze, które otwierają drzwi do skuteczności naszych warsztatów i programów doradczych. 

Praca warsztatowa oprócz dużego ładunku wiedzy merytorycznej pozwala na skuteczne wdrożenie nowych działań, a także przygotowuje zespół do dalszej samodzielnej ich kontynuacji. W okresach pomiędzy warsztatami uczestnicy mają szansę pracować z wykorzystaniem nowej wiedzy i strategii, a na kolejnych spotkaniach dzielą się spostrzeżeniami, a także mogą poprosić o wsparcie w obszarach, które tego wymagają. Taka organizacja wspiera skuteczne zmiany w długofalowej perspektywie.


Podstawą całego programu jest sytuacja wyjściowa Twojej firmy, dlatego każdy najmniejszy element warsztatów i budowanej strategii działania dopasowany jest do jej potrzeb.

Nasze usługi przekładają się dla Ciebie nie tylko na konkretne rozwiązania, ale przede wszystkim na ich pełne wdrożenie, przy zaangażowaniu Twojego zespołu. Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszym efektem warsztatów nie jest sama wiedza i plan działania, a właśnie wdrożenie!

Wynikiem diagnozy procesów jest konieczność wdrożenia systemu CRM lub zatrudnienie nowego pracownika? A może członkowie Twojego zespołu potrzebują wzmocnienia kompetencji miękkich? Pracujemy elastycznie i odpowiadamy na potrzebę klienta. W naszych zasobach posiadamy specjalistów z różnych dziedzin, w tym trenerów, rekruterów, wdrożeniowców różnych systemów.


Chcesz by Twoja firma rosła? Przygotuj z nami grunt pod jej rozwój.

Anna Michno

Anna Michno

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i zamówień publicznych / IT4KAN

Zdecydowanie polecam. Ciekawie prowadzone zajęcia z mnóstwem przykładów i odnośnikami do rzeczywistych przypadków. Duże zainteresowanie branżą i szukaniem rozwiązań dostosowanych do klienta.

Aleksander Baj

Aleksander Baj

właściciel / Wydawnictwo Element

Właśnie skończyliśmy cykl warsztatów. Krzysztof jest świetnym specjalistą: usprawnił nasz dotychczasowy system sprzedaży i pomógł nam zbudować całą ścieżkę docierania do nowych klientów. Mnóstwo się od niego nauczyliśmy. Bardzo dziękujemy i z całym przekonaniem polecamy.

Katarzyna Couchman

Katarzyna Couchman

Właściciel / Szkoła Języków Obcych Britannia

JBS Europe pod kierownictwem Krzysztofa Jurgi skutecznie przeprowadziła wieloetapowy projekt dla Szkoły Języków Obcych Britannia. Współpraca z Krzysztofem umożliwiła nam dogłębne poznanie potrzeb, oczekiwań i opinii klientów oraz pomogła nam jasno określić persony klientów, co ma ogromny wpływ na aktualną strategię działań szkoły. Dzięki kampaniom testowym i audytowi Discover wprowadziliśmy modyfikacje usług świadczonych przez naszą firmę, co wpłynęło na poprawę ich atrakcyjności dla klientów, przyniosło też nowe pomysły, które stały się podstawą dla dalszych innowacji i rozwoju firmy. Z przyjemnością rekomenduję firmę JBS Europe Krzysztof Jurga jako wiarygodnego partnera do współpracy.