fbpx

Zrozum i zoptymalizuj działanie swojej firmy

Czyli o mapowaniu procesów – w czym może pomóc, dlaczego warto je przeprowadzić, jakie problemy pomoże Ci rozwiązać, a jakim zapobiec. Zobacz także jak w prosty sposób, przy użyciu darmowego narzędzia możesz narysować mapę procesów w swojej firmie.

ZOBACZ

Sztuczna inteligencja w produkcji

Do sztucznej inteligencji możemy mieć dwa podejścia: bać się jej i negować potrzebę jej wykorzystania w pracy i w codziennym życiu lub z zaciekawieniem i otwartością zapoznać się z możliwościami, które oferuje.

ZOBACZ

Jak, po co i kiedy warto zmienić fonty w postach?

Ciekawa czcionka użyta w postach facebookowych czy np. w notce bio na Instagramie to akcent, który pomoże Ci nie tylko wyróżnić profil wśród konkurencji, ale też skierować uwagę odbiorców na Twoje treści.

U naszych klientów działających w branży nieruchomości, to co podkreślamy to lokalizacja, metraż i najważniejsze wyróżniki danej nieruchomości. W naszych JBS’owych postach jest to zazwyczaj zajawka tematu

ZOBACZ

3 zalety pracy z praktykiem w sprzedaży i marketingu B2B cz. 3

3- Wdraża narzędzia, które sprawdził i na których sam działa

Zanim zatrudnisz ludzi, przygotuj stanowisko i skorzystaj z technologii. Dlaczego? Bo dzięki niej wdrożenie nowej osoby okaże się z pewnością łatwiejsze i skuteczniejsze. A może być i tak, że w ogóle nie musisz zwiększać zespołu i wystarczą Ci zasoby, które masz. Skąd praktyk o tym wie? Bo sam z tych technologii korzysta. 

ZOBACZ

3 zalety pracy z praktykiem w sprzedaży i marketingu B2B cz. 2

2 – Poprawić działania marketingowe + sprzedażowe i sfinansować cały mechanizm ze środków UE

Czasy są niepewne, to nie jest moment, żeby szastać gotówką, ale z drugiej strony promocja i sprzedaż to główne silniki firmy, więc muszą działać. Ostatnio skupiłem się na tym, że praca z praktykiem to dostęp do sieci kontaktów i szybkie rozwiązania w zupełnie innych obszarach firmy (przeczytaj 1 – Sieć kontaktów biznesowych i realne rozwiązania).

ZOBACZ

3 zalety pracy z praktykiem w sprzedaży i marketingu B2B cz. 1

1 – Sieć kontaktów biznesowych i realne rozwiązania

Bywa, że sama diagnoza problemu w firmie, to dopiero początek drogi. I bywa, że to nie słabo działająca sprzedaż B2B, czy marketing B2B są do załatania w pierwszej kolejności, ale dziury w procesach pobocznych jak: HR, kontrola jakości, czy dostawy. Bo, jeśli dyrektor, właściciel lub handlowcy zamiast pozyskiwać nowych klientów, gaszą pożary, to żadna zmiana w ich procesie nie pomoże.

ZOBACZ