Audyt marketingowy i sprzedażowy, employer branding i szkolenie SAP LABS
AUDYT MARKETINGOWY DISCOVER | SZKOLENIE | KAMPANIA ADS
Opis klienta i zadanie
SAP to spółka o globalnym zasięgu jedna z 10 największych na świecie. Dostarcza rozwiązania IT do firm. SAP zrzesza na całym świecie setki tysięcy developerów, specjalistów JAVA i innych języków programowania. Problem stanowiła rotacja wśród specjalistów średniego szczebla mimo bardzo dobrych warunków zatrudnienia w jednym z ośrodków SAP w Polsce
Realizacja: audyt marketingowy, szkolenie i kampania testowa:
Projekt składał się z 3 etapów:
- Audyt (link), czyli badanie w ramach procesu Design Thinking (faza Discover), w ramach którego rozpoznane zostały motywacje pracowników, komunikacyjne działania konkurencji w tym zakresie i ocena własnych możliwości.
- Szkolenie (link), zaprojektowane, dedykowane szkolenie z budowania marki, promocji i komunikacji, które powinny przynieść pożądany efekt
- Kampania testowa (link), czyli test i wprowadzenie kampanii miesięcznej dla maksymalizacji efektów. Celem było wdrożenie założeń wypracowanych podczas warsztatów i szkolenia.