Antique Beauty

FACEBOOK
Wyzwanie:
Antique Beauty to największy w Polsce salon z antykami. Wraz ze zmianą siedziby, nazwy i identyfikacji wizualnej potrzebny był nowy profil na Facebooku – świeży, kreatywny i pokazujący różnorodne oblicza antyków.

Efekty:

- ok. 1700 fanów w pierwszej fazie działalności profilu
– realne zapytania zakupowe
– utrwalenie w świadomości odbiorców nowej nazwy Antique Beauty

FACEBOOK: fanpage

Bean Brothers

FACEBOOK | CONTENT ULOTEK

Wyzwanie:
Marka Bean Brothers działa na rynku od wielu lat i ma grono stałych klientów. Wraz z otwarciem sklepu internetowego konieczne było odświeżenie wizerunku i zaplanowanie działań reklamowych. Na ich potrzeby utworzyliśmy profil na Facebooku, który zrzesza miłośników kawy speciality i tych, którzy chcą zgłębiać wiedzę na ten temat. Ponadto wykonaliśmy pełen content ulotek, które każdorazowo dodawane są do zamówień internetowych.

Efekty:
– W pierwszym miesiącu działalności profil polubiło ponad 2500 osób,
– Dzięki spójnym działaniom reklamowym liczba zamówień podczas pierwszych dni działalności strony internetowej była większa, niż oczekiwano
FACEBOOK: fanpage

Face to face

CONTENT I ARCHITEKTURA TREŚCI DO STRONY WWW
Wyzwanie:
Face to face, a dawniej City Day Spa to instytut piękna, w którym prócz dobrze wykonanych zabiegów kobiety odnajdują wewnętrzny spokój i harmonię. Wraz ze zmianą nazwy i identyfikacji wizualnej konieczne było stworzenie nowej strony internetowej, która w pełni odzwierciedli atuty tego miejsca. Największym wyzwaniem było przygotowania contentu, który uwydatni najważniejsze cechy instytutu, odda wyjątkowy nastrój tego miejsca i zachęci kobiety do skorzystania z jego usług.
Efekty:
– Stworzenie spójnego contentu na potrzeby strony WWW
– Przygotowanie architektury strony WWW, która spełniała najważniejsze założenia

STRONA WWW: link

Dietetyk-Vita

GRAFIKA: LOGO, ID | COPYWRITING | FANPAGE FACEBOOK
Stworzenie logo, pełnej identyfikacji i contentu na potrzeby strony WWW. Prowadzenie profilu na Facebooku marki Dietetyk-Vita. W pierwszym miesiącu profil polubiło blisko 1,5 tys. fanów – przy małym budżecie na kampanię reklamową. Spójne działania doprowadziły do realnych zapytań klientów, a Dietetyk Vita stał się ekspertem w branży. Treści na fanpage’u są zróżnicowane zarówno pod względem graficznym, jak i grup docelowych, co przyczyniło się do wzrostu popularności marki.

FACEBOOK: fanpage

Haldex

STRONA WWW | KAMPANIA Z OKAZJI 50 JUBILEUSZU SPÓŁKI | COPYWRITING
Działania reklamowe (przygotowanie kalendarza, folderu, strony WWW, kampanii na Facebooku) były elementem jubileuszu 55-lecia spółki Haldex. Z racji branży mało atrakcyjnej wizualnie (odpady wydobywcze), długiej historii związanej ze Śląskiem było to niełatwe wyzwanie. Zastosowaliśmy grafikę 3D, która dominowała we wszystkich projektach, wykreowaliśmy nową rzeczywistość. Prowadziliśmy pierwszą kampanię reklamową na Facebooku w branży wydobywczej, w której wykorzystaliśmy brandbohaterów jako narratorów: Węgielkę, Odpadka i Haldextera.
Miarą sukcesu rebrandingu i kampanii jest fakt, że podczas uroczystości jubileuszowej (360 m pod ziemią w kopalni Guido) pośród listy dokonań z historii spółki prezes Tadeusz Koperski wymienił ostatnią kampanię na Facebooku jako jedną z nich.

ZOBACZ: www.haldex.com.pl

Stomatologia Lipińska-Sieroń & Urban-Święs

LOGO | ID | STRONA WWW
Gabinet był nowym miejscem na mapie Chorzowa, z nową misją i podejściem do pacjenta. Rolą JBS Europe było zadbanie o spójność i prosty, a zarazem atrakcyjny sposób kontaktu z pacjentami. Elementami rebrandingu były: logo, strona WWW, identyfikacja wizualna wewnętrzna i zewnętrzna.

ZOBACZ: www.stomatologia-galeczki.pl

Polsling

STRONA WWW | REBRANDING feat. V4design
Odświeżenie przestarzałej strony internetowej, by była spójna z wizerunkiem firmy, która wyznacza trendy w branży transportu bliskiego i lin stalowych. Strona miała umożliwić użytkownikom firmy Polsling łatwy dostęp do informacji, przejrzystość i intuicyjność w poruszaniu się, wyróżnić ją na tle innych w branży.

ZOBACZ: www.polsling.pl

Unistop

CONTENT | FANPAGE FACEBOOK | COPYWRITING | AKCJE PROMOCYJNE
Przedstawienie szerszemu gronu odbiorców tematyki związanej ze znakami drogowymi, ich rolą w życiu codziennym, bezpieczeństwem na drodze. Informowanie za pośrednictwem superbohatera Heńka, którego wykreowaliśmy, o akcjach społecznych czy newsach dotyczących ruchu drogowego.

ZOBACZ: www.unistop.pl

FACEBOOK: fanpage Unistop

Strona 1 z 212